תושבי צפון העיר לוקחים את החוק לידיים כביש המחאה: תושבי צפון העיר לוקחים את החוק לידיים תושבי צפון העיר לוקחים את החוק לידיים | תמונה: פייסבוק

ביום שבת האחרון החליטו תושבי צפון העיר לקחת את החוק לידיים ולחסום את מחלף איינשטיין החדש. פיקוח עירוני ומשטרה נאלצו להגיע למקום ולפנות את הכביש. אלי דלל, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה: "זה יכול היה לגבות חיי אדם"

מחלף איינשטיין הוא החיבור הצפוני לעיר, הנמצא מצפון למחלף נתניה הקיים.

תושבי צפון העיר לוקחים את החוק לידיים | תמונה: פייסבוק  

תושבי צפון העיר שנהנו עד יום שישי האחרון מסביבה שקטה ובטוחה, מחו על פתיחת מחלף איינשטיין והחליטו לקחת את החוק לידיים. ביום שבת האחרון חסמו התושבים את הכניסה לנתניה מהמחלף ברהיטים. התושבים טוענים כי המחלף מסכן את חיי ילדיהם וכי הרעש שנוצר כתוצאה מהתנועה במקום מהווה מטרד. התושבים דורשים פסי האטה, גדר למניעת הרעש וכן תמרורי שילוט ואזהרה. מר אלי דלל, מ"מ ראש העיר והממונה על תחבורה שוחח אתמול (ראשון) עם נציגי התושבים, הבין מהם כי הטענה העיקרית היא בטיחות והבטיח לתושבים תשובות ביום ראשון הבא. לדבריו של דלל "נהגים נוהגים במקום מעבר למהירות המותרת ובכך מסכנים הולכי רגל. המקום תוכנן כך שנהגים יסעו על פי החוק, אולם מאחר ויש ירידה, בחלק מסוים של המחלף, נהגים דוהרים במקום".

חדשות מקומיות - כביש המחאה: תושבי צפון העיר לוקחים את החוק לידיים

אתמול הגיעו לבקשתו של מר דלל מהנדס תנועה ומהנדס בטיחות שיתנו תשובותיהם עד יום ראשון לאחר החג. מר דלל מבטיח כי יישם את המלצותיהם של מהנדס הבטיחות והתחבורה. בעניין מניעת הרעש, יתכן כי לתושבים יינתן פיצוי. "בניית המחלף מהווה פריצת דרך" מוסיף דלל "מדובר ב 80,000 רכבים שעוברים במקום מידי יום והמחלף ינתב את התנועה, מחירי הדירות יעלו בהתאם, ובכל מקרה, אל לתושבים לקחת את החוק לידיים, מדובר בעבירה פלילית שעלולה לגבות חיי אדם".