רוני גולן הוצאות אישיות לראש מועצת תל-מונד רוני גולן | תמונה: פייסבוק

בית משפט השלום בנתניה הטיל השבוע (יום א') הוצאות אישיות על רוני גולן, ראש מועצת תל-מונד בסך של 8,000 ₪ בצירוף מע"מ. ד"ר שריפי: "גרם לבעלי העסקים לנהל הליכים משפטיים ללא כל צורך"

ראשית הפרשה לפני כחודשיים, עת גולן הוציא ארבעה צווי הפסקה לעסקים של איש העסקים אריה שעתל, תושב תל-מונד, בטענה שעסקים אלה פועלים ללא רשיון עסק.

הצו הראשון, אשר הופנה כלפי מכבסה המנוהלת במבנה השייך לשעתל בוטל על ידי השופט ברגנר לאחר קיום דיון סוער בו הטיח ד"ר ניסן שריפי, פרקליטו של שעתל, דברים קשים כנגד גולן, ואף ציין כלפיו: "יש לו עניין אישי איתו ואותו ראש מועצה רוצה להוציא צו סגירה נגד אותו אדם". מנגד טענה עו"ד גתית שרמן כי "לא היה שום עניין אישי, שום דבר לא היה תפור בניגוד לטענת חברי" עם ביטול הצו הטיל השופט ברגנר גם הוצאות בסך 5,000 ₪ בצירוף מע"מ על גולן.

השבוע גם כל שאר הצווים, אשר הופנו כלפי חניון, חנות ירקות ומכון קוסמטיקה - בוטלו, ושעתל באמצעות פרקליטו, ד"ר שריפי, דרש הוצאות משפטיות מגולן עצמו, כאשר בין השאר, טען כי: "המשיב הוא הוא אשר הצהיר בריש גלי על רצונו להתעלל במבקש, תוך גיבוב כזבים שהינם פרי דמיונו גרידא". 

חדשות מקומיות - הוצאות אישיות לראש מועצת תל-מונד
בתמיכה לדבריו הביא ד"ר שריפי את פרוטוקול ישיבת הועדה המרחבית לתיכנון ובניה "שרונים", שם צוטט גולן כשהוא תוקף כראש המועצה בחריפות את שעתל:
"אני עובר תקופה ארוכה של ניסיונות לפעול כנגד אותו אדם...אני פונה לוועדה לפעול הרבה יותר באגרסיביות כלפיו. אני גם מוכן להגיע לכל דיון משפטי הנוגע אליו, על מנת להעביר לשופטים בדיוק מי עומד מולם. אותו אדם לא מופיע לאף דיון משפטי, למרות שכל התהליכים נמשכים הרבה זמן.

כאמור, השבוע החליט השופט ברגנר לקבל את טיעוניו של ד"ר שריפי בשלושת התיקים שנותרו, ביטל סופית את הצווים והשית הוצאות על ראש מועצת תל-מונד, רוני גולן, בסך כולל של 8,000 ₪ בצירוף מע"מ.