אלימות בגן חשד לאלימות בגן ילדים בנתניה אלימות בגן | תמונה: fotolia

על פי החשד ילדה בת שנתיים הוכתה על ידי מטפלת בגן ילדים בעיר, המטפלת הושעתה מתפקידה 

בשבוע שעבר אחת מאמהות הגן הביאה את בנה למעון בשעה מאוחרת מהרגיל וראתה את אחת המטפלות מכה ילדה בת שנתיים

אמה של הילדה שהוכתה מספרת לנתניה נט "זה קרה ביום שלישי ב-9 בבוקר, אמא אחרת שהבן שלה בגן הביאה אותו מאוחר וראתה את כל המקרה. היא ראתה שהמטפלת הפליקה לבת שלי 3 פעמים ביד בחוזקה והרימה אותה בצורה לא נכונה תוך כדי שהיא צרחה עליה".

"אמרתי לה - איך נתת לי לשים את הילדה במעון?"

"המטפלת ומטפלת אחרת ניסו לשכנע את האמא שראתה את המקרה שלא תתלונן אבל היא סיפרה לאמא אחרת שהתקשרה למפקחת. האבא הוציא את הילדה ביום שלישי בשלוש וחצי ולא דיווחו לו כלום וביום רביעי בבוקר הבאתי את הילדה למעון והילדה צרחה מבכי ולא הייתה מוכנה להיכנס למעון ולא הבנתי למה. אף אחת מהמטפלות לא דיווחה לי, לא אמרה לי, השארתי את הילדה בוכה והלכתי לעבודה. רק ביום רביעי בתשע בערב מנהלת המעון עדכנה אותי ואמרה לי שהייתה אלימות כלפי הילדה שלי - אמרתי לה איך נתת לי לשים את הילדה במעון?"

כששאלנו אותה מה עשו לך בגן? היא אמרה "הרביצו לי וצעקו"

ביום חמישי הגישה האם תלונה במשטרה והוציאה את בתה מהמעון "הוצאתי את הילדה מהמעון, אני לא אחזיר אותה, יש שם מטפלות ששתקו ולא דיווחו לא למנהלת ולא להורים, השתיקה זה כמו המעשה מבחינתי" אומרת האם "הילדה שלי תהיה החודש בת שנתיים והיא מדברת שוטף, היא אומרת מה קרה לה, כששאלנו אותה מה עשו לך בגן? היא אמרה "הרביצו לי וצעקו". 

"העובדת הושעתה מיום המחרת"

מהמשטרה נמסר בתגובה "איננו עוסקים בפומבי בסוגיות הנוגעות לצנעת הפרט וזכויות נפגעי עבירה". 

מרשת המעונים נמסר בתגובה "אכן הוגשה תלונה והיא מתבררת. על פי הנוהל הקבוע והמקובל במקרים דומים, העובדת הושעתה מיום המחרת, והיא מוזמנת לשימוע בהמשך השבוע. מבדיקה ראשונית עולה, שהעובדת דוחה את הטענה ומכחישה לחלוטין כל חשד לאלימות. עד היום לא הופנתה כלפיה כל טענה מסוג זה".