מורה חשודה שקיימה יחסי מין עם תלמיד חינוך מיני: מורה מהשרון חשודה בקיום יחסי מין עם קטין בן 16 מורה חשודה שקיימה יחסי מין עם תלמיד | תמונה: fotolia

מורה בתיכון חשודה במעשה סדום וקיום יחסי מין עם תלמיד שלה, בן 16 בלבד. הוריו של התלמיד הגישו תלונה במשטרה לאחר שבנם סיפר להם על קיום המפגשים האינטימיים בינו לבין המורה ב-8 החודשים האחרונים. המורה זומנה לחקירה. אביו של אחד התלמידים: "מדובר במשפחה טובה"

מהחקירה עולה כי התלמיד נוצל מינית על ידי המורה בחודשים האחרונים  אך לא קוימו בין השניים יחסי מין מלאים. 

המורה נחקרה פעמיים ושוחררה לביתה בתנאים מגבילים, התיק נמצא עדיין בחקירה משטרתית ונראה כי תוגש המלצה לכתב אישום נגד המורה.

"כולם הופתעו, זו משפחה מאוד טובה"

אב לשני תלמידים אחרים של המורה בעבר ובהווה הופתע לשמוע כי הפרסומים בתקשורת מתייחסים למורה של ילדיו "כולם הופתעו. זו משפחה מאוד טובה, מאוד, דיברתי אתמול עם הבן שלי שהיה תלמיד שלה בשנה שעברה והוא אמר לי אנחנו כולם המומים, לא מאמינים שזו היא כי היא מורה מאוד טובה, מאוד נחמדה ומאוד דאגנית, כואב להם על זה". 
בדיעבד הסתבר לאב שבנו שלומד כיום אצל אותה מורה ידע על הקשר בינה לבין חברו כבר זמן רב "הם יודעים על זה כבר 8 חודשים, הם יודעים ממנו, מדיבורים בביה"ס, הבנתי שהיא קצת פרובוקטיבית בלבוש, בהתנהגות. הבן שלי אומר שלא היה ביניהם כלום חוץ מנשיקה ושמה שהיא טוענת בחקירה זה נכון ושלא היו ביניהם יחסי מין מלאים, לפי דעתי היא דאגה לו יותר מדי וזה יצא מפרופורציות".

"היא עצמה אמרה שזה מזעזע"

חדשות מקומיות - חינוך מיני: מורה מהשרון חשודה בקיום יחסי מין עם קטין בן 16
עו"ד ג'קי סגרון שמייצג את המורה מספר על החקירה "בימים האחרונים מתחולל מחול שדים נגד הלקוחה שלי, היא לא שמרה על זכות השתיקה ולא מילאה פיה מים, היא שיתפה פעולה באופן מלא עם החוקרים, היא מספרת את מה שהיה, כל האירועים המיניים שמתוארים תחת יחסי כפיה אין להם זכר, באיזשהו מקום הלקוחה שלי עברה קו, היא מדברת על אירוע אחד של נשיקה, היא עצמה, כשהטיחו בה את החשדות אמרה שזה מזעזע, מפה ולייחס לה אקטים מיניים ומין אוראלי זה רחוק מזרח ממערב". 
על מצבה של המורה כיום מספר עו"ד סגרון "היא מורחקת מביה"ס, היא במצב נפשי לא טוב בלשון המעטה, היא כפתה על עצמה מעצר בית".

מהמשטרה נמסר בתגובה: מטעמי צנעת הפרט ובהתייחס לזכויות חוק נפגעי עבירה לא נוכל להגיב על המקרה.