סקייטפארק נתניה 150 מיליון שקל מושקעים השנה בתשתיות ופרויקטי דגל סקייטפארק נתניה | תמונה: עיריית נתניה

החברה הכלכלית של נתניה תשקיע עד סוף השנה 150 מיליון שקל בפרוייקטי תשתית ובפרוייקטי דגל בעיר

לדברי עו"ד שירי חגואל-סיידון, יו"ר דירקטוריון ח.ל.ת."השקעות אלה ובראשן ההשקעות בעורקי התנועה והתחבורה – הינן ליבו של מרקם אורבני מתפתח ועל כך יש להודות לראש העיר, מרים פיירברג-איכר שעל פי חזונה אנו פועלים וכמובן לאנשי החברה הכלכלית".

העירייה שיפצה באמצעות החברה לפיתוח נתניה למעלה מעל 120 בניינים משותפים, כאשר צפי היקף הפעילות הכולל לסוף שנת 2015 יעמוד על 130 בניינים בעלות של 85 מיליון שקל.
סקירה של הפרוייקטים הבולטים בעשור האחרון תגלה את פיתוח השכונות החדשות ובהן קרית השרון, עיר ימים ואגמים, לקראת ביצוע עבודות פיתוח תשתית במתחם 542 א'. כמו כן הקימה החברה את גשר האחדות ואת גשר השרון, את ספורטק יהלום ואת מרכז הטניס העירוני, את האיצטדיון העירוני וכן טיילות ופארקים. ח.ל.ת פועלת במרכז העיר, בכל הקשור לחידוש והחייאת המרכז, לרבות הקמת הכיכר האינטראקטיבית ושדרוג שלוחותיו של רחוב הרצל.

בימים אלה מבצעת ח.ל.ת. בהשקעה של 20 מיליון שקל את עבודות החיבור של רחוב איינשטיין לכביש החוף, חיבור שיאפשר כניסה ויציאה מנתניה מכיוון צפון. עוד משלימה החברה את הקמת הפלנטריום, עבודות פיתוח של הגן המדעי, הגן היפני והכשרת חניה במקום, כמו גם סקייטפארק במתחם אגם שלולית החורף בהשקעה של 7 מיליון וישתרע על פני כ-3 דונם.
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "לשמחתנו, תנופת הפיתוח בכל אחד מתחומי הפעילות העירונית, מביאה בעקבותיה מעגלי הצלחה נוספים: בתי מלון חדשים נפתחים, כאשר בביצוע – מלון לאגון המפואר. כמו כן - חברות גדולות מתמקמות בפארק התעסוקה ספיר ומרכזי מסחר חדשים מתווספים למרקם הכלכלי של העיר ומרחיבים את היקפי התעסוקה בה. רק לאחרונה השיקה בנתניה חברת הטכנולוגיה הבינלאומית סי.ג'י.אס את השלוחה הראשונה שלה בארץ, שתוסיף עוד 100 מקומות עבודה איכותיים למעגל התעסוקה העירוני."