סערה בנתניה מצב כוננות בעיר: עיריית נתניה נערכת לתנאי מזג האוויר הקשה סערה בנתניה | תמונה: עיריית נתניה

עובדי עיריית נתניה הונחו על ידי ראש העיר להכנס לכוננות גבוהה על מנת לטפל בקריאות הרבות של תושבי העיר בעקבות מזג האויר הסוער
ראש העיר הכריזה על מצב כוננות הכולל מעל מאה עובדי עירייה המסיירים בשטח וברכבי סיור ומבצעים עבודות לפינוי חסימות בדרכים והסרת סכנות. 

ניתנה הנחיה למינהל ההנדסה ולאגף הפיקוח על הבנייה לערוך סיורים מקיפים באתרי הבנייה בעיר, על מנת לבחון את התנאים בשטח ולתת הנחיות בטיחות לקבלנים, לרבות חיזוק מנופים והקפדה על כל כללי הבטיחות הנדרשים.

בנוסף הנחה מנכ"ל העירייה לחיזוק וחידוש איזכוריות התוחמות את הפרויקטים השונים בהם פועלת העירייה, ולהסרת ההצללות בגנים ציבוריים ובמוסדות חינוך והסרת אביזרים בחופי הים, העלולים לגרום לנזק במזג האוויר הסוער.

חדשות מקומיות - מצב כוננות בעיר: עיריית נתניה נערכת לתנאי מזג האוויר הקשה

המוקד העירוני הפועל 24 שעות ביממה, יתוגבר ונערך הפיקוח העירוני כדי לסייע ככל הניתן בהזרמת התנועה בעיר.

פעולות ההיערכות נעשות בנוסף להכנות המתבצעות בשגרה, על פי "נוהל חורף", שכללו בין היתר: ניקוי קולטנים בכל רחבי העיר למניעת הצפות, גיזום עצים, בדיקות מערכות התיעול והניקוז, שטיפת קווים רלוונטיים תגבור גורמי פינוי וניקיון ועוד.
מהעירייה נמסר "בשעות האחרונות פועלים עובדי העירייה בשטח, במתכונת חירום לטובת הסרת חסמים ושמירה על הבטיחות, אנו קוראים לציבור לעדכן אותנו על מנת שנוכל להעניק מענה מיטבי".