מזג האויר הסוער הביא עימו שורה של אירועים ועורר הד בווטס אפ וברשתות החברתיות. כוחות הכיבוי מתחנת נתניה נדרשו לטפל בכמה זירות בעת ובעונה אחת
לכודים ברכבים, הפסקות חשמל, קריסת פיגומים ועצים, דליקת ארון חשמל.

יומו הראשון של שעון החורף הביא עמו מזג אוויר סוער. לדברי כוחות כיבוי אש של תחנת נתניה, תנאי מזג האוויר הקשים גרמו שורה של אירועים ונזקים בכמה זירות ברחבי העיר. בשל הרוחות החזקות קרסו עצים ופיגומים ברחבי העיר, וגרמו שיבושים קשים באספקת החשמל. כוחות הכיבוי דיווחו כי כמה מתושבי העיר נזקקו לחילוץ לאחר שנלכדו במעליות. כמויות הגשמים הגדולות גרמו שיבושי תנועה קשים, ובכמה מן המקרים נלכדו תושבים במכוניותיהם ונזקקו לעזרתם של כוחות הכיבוי.

חדשות מקומיות - גשמים, סופות ונזקים רבים ביומו הראשון של שעון החורף

סערה בנתניה | צילום: דוברות מד"א  

אף שהסערה הקשה ארכה כשעה בלבד, התעוררה פאניקה בקרב התושבים. בבתי ספר רבים בעיר שוחררו תלמידים לביתם לבקשת הוריהם. גם הרשתות החברתיות געשו, והרשת הוצפה בתמונות של נזקים ובדיווחים רבים על קריסת תשתיות. 

דובר כוחות כיבוי אש של תחנת נתניה, גלעד שרעבי, מוסיף: "מזג האוויר הסוער גרם נזקים רבים ברחבי העיר, וכוחות הכיבוי היו צריכים להתמודד עם אירועים רבים. בכמה מקומות עצים ופיגומים קרסו וגרמו שיבושים באספקת החשמל. כמו כן, שולחנות וכיסאות עפו לכבישים. ברחוב בן צבי חילצנו לכודה ממכונית שטבעה. באירוע נוסף פרצה דליקה בארון חשמל של דירה ברחוב שפיגלמן. לא היו נפגעים בכל האירועים הללו". 

רוצים לראות את מזג האויר להמשך השבוע? ליחצו כאן

חדשות מקומיות - גשמים, סופות ונזקים רבים ביומו הראשון של שעון החורף