חצי שנה בשבי חמאס- משמרת תמיכה במשפחות החטופים בנתניה צילום: מיכל סלמה

משמרת הזדהות עם משפחות החטופים מול קניון עיר ימים בנתניה. חגית חן "חמאס פרסמו שני סרטונים של אלעד קציר שהיה בחיים וחמאס רצחו אותו"

עשרות משתתפים הגיעו אמש (מוצ"ש) למשמרת הזדהות עם משפחתו של איתי חן' שנהרג בשביעי באוקטובר וגופתו מוחזקת על ידי חמאס' ועם כל משפחות החטופים, מול קניון עיר ימים בנתניה "המסע עדין לא תם. נמשיך לעמוד לצידם עד שכולם יחזרו הביתה ועד שאיתי חן הי"ד, יקבל את הכבוד המגיע לו כגיבור ישראל. חובתנו המוסרית כחברה סולידרית, לעמוד לצידם של המשפחות, עד שכולם חוזרים" אמרו מארגני המחאה.

בהפגנה נכחו חגית חן, אימו של החייל איתי חן ואחיו אלון
חגית נשאה דברים בהפגנה ובין היתר דיברה על החטוף אלעד קציר "מחר זה חצי שנה מאז השביעי באוקטובר. את אלעד קציר, השם יקום דמו חילצו היום במבצע צבאי מורכב. זה עצוב לכולנו משפחות החטופים ואני חושבת שזה עצוב לכל עם ישראל. הוא היה חטוף חי. חמאס פרסמו שני סרטונים של אלעד קציר שהיה בחיים וחמאס רצחו אותו".
עוד הוספיה חגית "מאוד קשה לי לדעת שאפשר היה להציל את אלעד וכך נגמר הסיפור של אלעד. יש עוד הרבה חטופים שאפשר להציל. חשוב לי להגיד גם לאיתי שמוגדר לצערנו הרב מאוד כחלל אין הרבה זמן. עכשיו יודעים איפה הוא וגם לאיתי אין זמן, כי ככל שיעבור הזמן אננחנו עלולים להפוך לרון ארד וזה הכי מפחיד אותנו כרגע, שלא תהיה לנו את האפשרות להביא את איתי למנוחת עולמים בארץ, לתת לו את הכבוד שמגיע לו. איתי הוא גיבור. אנחנו יודעים שהוא נלחם, הוא הגן על המוצב והגן על הקיבוץ ליד, אנחנו יודעים שהוא מנע אסון גדול יותר. מגיע לכל 133 החטופים לחזור ולשקם את החיים, להביא לקבורה את החללים, מאוד עצוב לנו ותודה שאתם איתנו".