176 יום בשבי חמאס- משמרת תמיכה במשפחות החטופים בנתניה צילום: מיכל סלמה

משמרת תמיכה במשפחות החטופים מול קניון עיר ימים בנתניה. חגית חן "כל כך הרבה חללים של הצבא יש מהחצי שנה האחרונה, שנגמר המקום בבית הקברות הצבאי בנתניה"

עשרות משתתפים הגיעו אמש (מוצ"ש) להפגנת תמיכה במשפחות החטופים, מול קניון עיר ימים בנתניה. בהפגנה נכחו חגית חן, אימו של החייל איתי חן שנהרג בשביעי באוקטובר וגופתו מוחזקת על ידי חמאס וכן שני אחיו.

חגית נשאה דברים ואמרה "רועי ורובי פגשו את ראש הממשלה השבוע במסגרת הפגישה עם הורי החיילים. שמענו את אותם דברים, שום דבר לא השתנה. אנחנו כן חושבים שנעשים מאמצים להחזיר את כולם אבל עם זאת בעוד שבוע זה חצי שנה שהוא לא פה. איתי ועוד 133 החטופים. עם כל הקושי, עם הבשורה הנוראית שאיתי לא יחזור לחדר שלו, לא יחזור לחיים שלנו, אנחנו לא נוותר עליו ונדאג שיהיה לו את המקום שלו פה. כל כך הרבה חללים של הצבא יש מהחצי שנה האחרונה, שנגמר המקום בבית הקברות הצבאי בנתניה, עד כי כך. אנחנו צריכים עכשיו לחשוב איפה איתי יהיה כשהוא יחזור - אלו הן סוגיות שאי אפשר בכלל להתמוד איתן, הסיוט בהתגלמותו"
"תודה, לא רק שאתם פה בכל שבוע, הרבה מכם גם בקשר איתי, עם רועי ורובי כל השבוע, אני לא יודעת איך היינו שורדים בלעדיכם. שהסיוט הזה כבר ייגמר ושתהיה עסקה שתחזיר את כולם".