עמדת תשלום בחוף פולג שינוי שיטת התשלום בחוף פולג: יותר פקקים ויותר עצבים

בחוף פולג הוחלט לשנות את שיטת תשלום החנייה, ובמקום לשלם לשומר בכניסה, התשלום מתבצע במכונה אוטומטית. התוצאה: פקקים ארוכים ביציאה וחוסר בהירות לגבי קבלת הנחת תושב

תושבים רבים, הפוקדים את חוף פולג, מתלוננים בשבועות האחרונים על פקקי תנועה קשים ביציאה מהחוף.

לטענת התושבים, במקום לשלם תשלום עבור הכניסה לשומר במקום, כפי שהיה נהוג בעבר, הם נאלצים כעת לשלם את תשלום החנייה במכונה אוטומטית עם יציאתם מהחוף, דבר הגורם לתורים ארוכים של מכוניות ולזמן המתנה ארוך בדרך הביתה.

אין מספיק מכונות תשלום

"אחרי שעתיים של בילוי בחוף", מספר יוסי, תושב מרכז העיר נתניה, "חיפשתי מכונה אוטומטית כדי לשלם בה את כרטיס החנייה, אך לא מצאתי אחת כזו. בלית ברירה נכנסתי לרכב ונסעתי לכיוון היציאה בתקווה שאוכל לשלם שם, אך כשהתקרבתי לשביל המוביל ליציאה מהחוף, חשכו עיני. תור של עשרות מכוניות השתרך ביציאה. עמדתי שם למעלה מחצי שעה".

לא יודעים היכן להוציא כרטיס תושב

טענה נוספת שמעלים התושבים, נוגעת למחיר כרטיס הכניסה לחוף. רבים מהם מגיעים עם רכבם הפרטי לחוף בידיעה שעלות הכניסה, כתושבי נתניה, בהצגת תעודה מזהה, תעלה להם חמישה שקלים. "כשהכנסתי את כרטיס החנייה, נכתב כי עלי לשלם 25 שקלים", טוענת מיכל מקרית נורדאו "גם כשהראיתי לשומר בכניסה את תעודת הזהות שלי בה רשום שאני תושבת העיר, הוא דרש שאשלם סכום מלא וטען כי 5 שקלים זה המחיר למחזיקי כרטיס תושב בלבד".
מבדיקה שערכנו בחוף פולג מצאנו שתי מכונות תשלום אוטומטי. אחת בסמוך למסעדת במבו וילג' בחוף, והשנייה ליד מחסום היציאה. בנוסף, השלט שמודיע על מחיר כניסה מוזל לתושב עקום ואינו ניצב במקום ברור המאפשר לכל מי שנכנס לחוף לראותו.

חדשות מקומיות - שינוי שיטת התשלום בחוף פולג: יותר פקקים ויותר עצבים

תגובת עיריית נתניה

״ראשית נבהיר כי החניון שייך לחברה לפיתוח קריית נורדאו ומופעל ע"י מפעיל מטעמה. למרות האמור, העירייה פעלה מול בעלי החניון לטובת הוזלת העלות לתושבי העיר ללא קשר לכרטיס תושב אלא בהצגת תעודה מזהה. (נציין כי על מנת שהרכב יהיה מזוהה יש לגשת באופן חד פעמי למשרד להצגת תעודת הזהות). הוחלט לשלב במקום מכונת תשלום כפי שנעשה גם בערים אחרות וכן נציין כי ישנן 3 נקודות תשלום כך שאין הכרח לשלם דווקא בעמדת היציאה״.