התכשיטים שנגנבו  תכשיטי זהב בשווי רב נמצאו בתוך מסגרת תמונה התכשיטים שנגנבו תמונה: דוברות מרחב שרון

משטרת נתניה איתרה בביתו של חשוד תכשיטי זהב עליהם נחרט שמו של תינוק שרק נולד. בחקירה התברר כי מדובר בתכשיטים, שניתנו במתנה בעת היוולדו, ולאחר מכן נגנבו בהתפרצות לבית המשפחה. טרם ידוע למי שייכים יתר התכשיטים שנמצאו. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור.

במהלך פעילות שוטרי מחלק הנוער של תחנת נתניה אותרו בביתו של החשוד, תושב העיר בן 19, תכשיטי זהב בשווי רב, מוסלקים בתחכום רב בתוך מסגרת כפולה של תמונה.

על אחד התכשיטים היה חרוט שמו של אדם.
"עקב מידע מודיעיני הגענו לבצע חיפוש בביתו של חשוד בהתפרצויות", אמר קצין הנוער של תחנת נתניה פקד מיילך דויד. "במהלך החיפוש, תמונת קנבס שהייתה תלויה על הקיר, עוררה את חשדו של רס"ר עידו חשאי מצוות הבילוש. הוא בדק את התמונה, וגילה להפתעתו, כי בחריץ שבין התמונה למסגרת העץ, מוסלקת חפיסת סיגריות ובתוכה תכשיטי זהב. כשחזרנו לתחנה מצאנו בין התכשיטים, גורמט עם שמו של הילד ותאריך לידה". תך זמן קצר, אותרה המשפחה מדרום העיר, שהגיעה לתחנת המשטרה וזיהתה חלק מהתכשיטים. זמן קצר לאחר מכן, החשוד הסגיר את עצמו למשטרה ונעצר. לאחר החקירה, מעצרו הוארך בבית המשפט. חלק מהתכשיטים החשודים כגנובים, טרם זוהו. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בזיהוי התכשיטים.