תמונה: אתר שדה התעופה בעל תפס את אשתו והמאהב בנתב"ג תמונה: אתר שדה התעופה

תושב נתניה תפס את אשתו בשדה תעופה בן גוריון חבוקה עם המאהב, לאחר שטענה כי נסעה לחופשה באילת. בית הדים פטר את הבעל מתשלום מזונות וכתובה

תמונה: אתר שדה התעופה

במסגרת תביעה שהוגשה לבית הדין הרבני, הוצג תיעוד וידאו שצילם הבעל בסתר, ובו נראית אשתו חוזרת חבוקה עם המאהב שלה כשהם פוסעים באולם הנוסעים הנכנסים בנתב"ג. 
לדברי עורכת דין הלנה שמחי המייצגת את הבעל, הוא חש בשנה האחרונה כי אשתו מתרחקת ממנו, וחשד שהיא מנהלת רומן עם בעל עסק קטן אותו פגשה בקבוצת נטוורקינג עסקי.

הפינה המשפטית - בעל תפס את אשתו והמאהב בנתב"ג

עורכת דין הלנה שמחי | צילום: פוטו פרג'

ע"פ התביעה, הודיעה האישה לבעלה שהיא נוסעת לשבוע השתלמות באילת. בעלה חשד מאחר וגם אותו בעל עסק בו חשד נעלם באורח פלא מהשכונה שבה הם מתגוררים.
הבעל, המכיר את אשתו כבר למעלה מ-15 שנה, ידע שאם יש דבר אחד שהיא לא מוכנה להתפשר עליו, זהו טיב המלון בו היא מתארחת. ולכן החל לחפש את אשתו בבבתי מלון חמישה כוכבים באילת. הוא יצר קשר עם בתי המלון וביקש לדבר עם אשתו אולם לדאבונו הסתבר שאין היא שוהה באילת.
הבעל, הבין שאשתו בוגדת בו, וככל הנראה מבלה עם המאהב שלה, לכן פנה לעורכת דין שמחי שהמליצה לו לשכור חוקר פרטי שיוכל לאתר את מקומה של האישה וכך היה.
החוקר הצליח לגלות שהמאהב, הנשוי לאחרת, מסר לאשתו שהוא יוצא לכנס עסקים ביוון. החוקר הצליח לאתר את הטיסה בה חוזרים השניים לישראל ומסר את המידע לבעל.
הבעל המתין לשניים באולם הנוסעים הנכנסים בנמל התעופה בן גוריון, ותיעד אותם כשהם מגיעים חבוקים ומאושרים מהחופשה.

לדברי עו"ד שמחי, הכתובה אותה רשם הבעל לאשתו ערב הועמדה על ,555,000 שהבעל היה עלול לשאת לפחות בחלק גדול ממנו - אילו ביקש להתגרש מאשתו ללא עילה מספקת.
הרכב הדיינים שדן בתיק הורה לבני הזוג להתגרש, ופטר את הבעל מתשלום מזונות אשה וכתובה.