טעינה בהליכה - פעילויות שניתן לבצע בזמן טעינת הרכב במתחם התחנה תמונה: pexels 

אם יש לכם רכב חשמלי ואתם נדרשים לטעון אותו בדרכים, זה ממש לא אומר שאתם צריכים לעמוד לצד הרכב בזמן שאתם עושים זאת

למעשה, בזכות הפריסה הרחבה של עמדות ציבוריות ברחבי הארץ, בתחנות דלק ובמתחמים מסחריים שונים, תוכלו בקלות להטעין את הרכב בזמן שאתם מבלים את זמנכם בנעימים. אחד מהמתחמים הנהדרים שבהם תוכלו לעשות זאת הוא מתחם התחנה. במאמר זה נראה לכם בדיוק איזה פעילויות תוכלו לבצע בזמן טעינת הרכב במתחם התחנה.

רגע לפני שמתחילים - מילה על בטיחות

בכל מתחם מסחרי שבו ישנן עמדות טעינה לרכבים חשמליים, ישנה תנועה ערה של מכוניות. לכן, כדי להבטיח שתיהנו מבילוי נעים ובטוח, הקפידו להתנהל בזהירות ובערנות בעת השהייה במתחם ההטענה. לא משנה כמה גדולה ההתרגשות לקראת הבילוי שלכם, חייכם חשובים הרבה יותר מהרגעים שהייתם יכולים לחסוך בהליכה חפוזה.

קצת על מתחם התחנה

מתחם התחנה בתל אביב הוא מתחם עתיק הנמצא על גבול שכונת צדק ויפו. שם המקום ניתן לו מכיוון שאכן הייתה תחנת רכבת אמיתית בו, במהלך סוף המאה ה-19 ועד אמצע המאה ה-20. אם כן, זו לא רק הזדמנות ליהנות מאוכל טוב ואף לעשות קצת שופינג, אלא גם חלון הצצה מפואר אל עבר ההיסטוריה של העיר תל אביב ומדינת ישראל.

אז מה תוכלו לעשות במתחם?

בזמן שאתם ממתינים לטעינת הרכב שלכם באמצעות עמדת טעינה לרכב חשמלי במתחם התחנה, ישנן שלל פעילויות שבהן תוכלו לקחת חלק.

ראשית, אם אתם רוצים ליהנות מההיסטוריה של המתחם, תוכלו להיכנס לתוך קרון רכבת מקורי, אשר בעבר היה עובר בתחנה. בתוך הקרון תגלו מיצג וידאו שיגולל בפניכם את ההיסטוריה העשירה של המתחם. אם מתחשק לכם לבלות במתחם מבלי להתאמץ יותר מדי, תוכלו לקחת ספר מהספרייה אשר נמצאת במקום, להתיישב היכן שתרצו ולהעביר את זמנכם בקריאה מרתקת.

אילו חנויות יש במתחם?

במתחם התחנה תגלו חנויות רבות בהן תוכלו למצוא פריטים מעניינים. החנויות נמצאות במתחם הפתוח ותוכלו לסייר ביניהן כשהבריזה מהים הקרוב מלטפת את פניכם.

לדוגמה, תוכלו לבלות בחנויות העוסקות באומנות, המשלבות פריטים מהארץ והעולם. בין אם מדובר ביצירות אומנות ממש או פריטים מעוצבים לבית, שבה תוכלו להתרשם משלל מוצרים אסתטיים במיוחד. עוד במתחם תמצאו חנות ייחודית המציעה פריטים שיוצרו בשיטת נגרות אירופית קלסית. בחנות תוכלו לרכוש או סתם להסתכל על פריטי נגרות בגימור יוצא דופן, העשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר שאותם ניתן למצוא.

לעומת חנות נגרות זו המציעה פריטים קלסיים ביופיים, תוכלו לקפוץ במהרה לחנות אחרת, המציעה דווקא פריטים שימושיים לבית בעיצוב מודרני, כמו כלי מטבח חדשניים, פריטי עיצוב ואפילו אביזרי אופנה, על ידי מקבץ מרתק של מעצבים.

אם אתם חובבי אופנה, כמובן שתוכלו למצוא את אשר חפץ ליבכם גם כן. במתחם ישנן מספר חנויות אופנה לגברים, לנשים ולילדים, שבעזרתן תוכלו לרענן את המלתחה שלכם.

חשוב לא פחות משופינג, הוא העושר הקולינרי שהתחנה מציעה למבקרים בה. אם מתחשק לכם להשביע את תאבונכם בזמן שהרכב נטען בעמדת הטעינה, תוכלו לבחור בין אוכל איטלקי, לקפה טוב, לאוכל גאורגי ועוד. במתחם ישנן מסעדות כשרות, כך שתוכלו ללא בעיה ליהנות מארוחה טובה עם כל המשפחה.

לסיכום, הרכב החשמלי יכול להיות הזדמנות מגניבה לצאת מהבית. אין עוד צורך לעמוד ולהמתין בשעמום בזמן ההטענה. תוכלו בקלות להעשיר את זמנכם בהנאה גדולה ולחזור לרכב שלכם כאשר הסוללה מלאה לגמרי.