שירות ביובית בנתניה תמונה- אושר לוי

מערכות ניקוז ביתיות עלולות לפתוח בשביתה כשמצטבר בהן לכלוך בלתי מתכלה כגון מגבונים וחומרים שומניים שונים

סתימה בצינור הניקוז גורמת כמובן להצפה של מי שופכין ומהווה מפגע תברואתי חמור, סיכון בריאותי ואיום משמעותי על שלמות הרכוש בבית. נתקעתם עם סתימה בצנרת בנתניה? כאן בהמשך הפוסט: הכל אודות פתרון להצפת מי ביוב בנתניה.

הגורמים להצפה בצנרת מי הביוב

לעיתים רבות, בעקבות חוסר שימת לב והזנחה עלולה להצטבר במערכות הצנרת פסולת בלתי מתכלה, זו יוצרת מחסום בלתי עביר למי השופכין המגיעים אחריה וכך מתמלאים הצינורות עד אפס מקום מה שגורם לעליית מי השופכין אל מעבר לפני הקרקע ולהצפה של דירות, בתי עסק או שטחים ציבוריים שונים.

גורם נוסף העלול לגרום להצפת הביוב הוא חדירה של עצמים זרים כגון שורשי צמחיה שחדרה אל הצנרת או פסולת חיצונית שהגיע לקו הביוב - אלו כמו אלו מהווים טריגר להצפה בצנרת מי השופכין - תופעה בלתי רצויה לכל הדעות.

שירותי ביובית למניעת השלכות של הצפות בביוב

קיימים מספר סיכונים בהצפת מי ביוב וביניהם: חשיפה למפגע בטיחותי ובריאותי משמעותי, חדירה של מי ביוב לשקעים ומקורות חשמל בדירה ונזק לרכוש הכולל ספיגה של מי ביוב בריהוט, בטקסטיל ובחפצים הנוספים.
מה עושים כשהביוב עולה?
גרים בנתניה וזקוקים בדחיפות לפתרון לבעיה מהותית בצנרת הביוב? שירות ביובית בנתניה של אושר לוי מציעים פתרון מהיר ויעיל בביות ביוב. השירות כולל פינוי ושאיב של מי הביוב וכן בדיקה יסודית של הבעיה כולל שירות של איתור נזילות מקצועי. באמצעות שירות איתור ניזלות ניתן לטפל בבעיה מהשורש ולא להסתפק בטיפול שטחי בסימפטומים בלבד.

איתור שירותי ביובית מומלצים בנתניה

בבחירת שירות ביובית מקצועי יש לתת את הדעת על מספר פרמטרים:
• הפעלת ביובית מחייבת הסמכה מקצועית לטיפול בנזק הסביבתי.
• יש לבחור בבעל מקצוע בעל ניסיון רב בהפעלת ביובית לצורך קבלת טיפול יעיל ומהיר בתוך פרק זמן קצר.
• יש לבדוק חוות דעת של לקוחות קודמים במטרה לאתר איש שירות אמין ויעיל המתמצא בעבודות ביובית ויודע לאתר גם את גורם הבעיה ולא רק מטפל בתסמינים של ההצפה.
רגע לפני הזמנת שירות ביובית - נסו זאת בעצמכם
במקרים מסוימים ניתן להימנע מהזמנת שירותי ביובית בהתאם לפעולות עצמאיות אותם ניתן לבצע בצורה חובבנית:
• פתיחת הסתימה באמצעות פומפה. פעולה זאת תהיה יעילה רק במידה והסתימה מקמת בפתח צינור הביוב הנמצא בתוך הבית.
• שימוש בקפיץ ביוב - מתאים למצבים בהם ממדי ההצפה עדיין קטנים.
• הזרמת חומץ לפתח הביוב - לעיתים השפעת החומץ המחלחל לתוך צינור הביוב תוביל לפתיחת הסתימה.

שירותי ביובית בנתניה - סיכום

נסתם לפתור בעצמכם את הבעיה וגיליתם שהסתימה עקשנית למדי? זה הזמן להזמין שירותי ביובית בנתניה בשירות של איש מקצוע מיומן שייקח על עצמו את הטיפול בבעיה ויאתר את מקור הסתימה במטרה לפתוח אותה ולאפשר זרימה תקינה של מי הביוב בדירה.