חלונות עץ אלומיניום איכותיים ומעוצבים צילום: אביב קורט

קרוב לוודאי שאם אתם מתקינים בריכה חדשה בחצר האחורית, תרצו דק חדש ויפה כדי להשלים את המראה. כשאתם חושבים איזה דק להתקין ליד בריכה, יש לשקול גורמים שונים כגון: תקציב, בטיחות, תחזוקה, עמידות וכיצד הוא מתאים מבחינה אסטטית לבית ולנוף שלכם

חלונות הם בעצם פתחים שמחברים בין פנים הבית לחוץ. הם ממלאים את החללים שלנו באור טבעי וממסגרים את הטבע שנכנס פנימה כמו תמונה או יצירת אומנות. הם נפתחים כדי להכניס רוחות קרירות ואוויר מחניק החוצה. הם נחלצים לעזרתנו כשאנחנו שורפים בטעות את הפופקורן או הפיצה. הם מחזיקים את הגבול בין שמירה על נוחות החללים הפנימיים שלנו לבין שמירה על טמפרטורות קיצוניות בחוץ. והם גורמים לבתים שלנו להיראות טוב, מבפנים ומבחוץ. בבחירת חלונות לא רק שיש צורך להחליט על סגנון החלון שיתאים לבית, אלא שחומר המסגרת, סוג הזיגוג, מאפייני אבטחה, סוגי הזכוכית ואפשרויות הפתיחה הם כולם מרכיבים חשובים שיש לקחת בחשבון.

חברת אנדרסן מייצרים חלונות ודלתות בעיצוב אישי

אנו, בחברת אנדרסן מייצרים חלונות ודלתות ומשרתים לקוחות בכל העולם כבר למעלה ממאה שנה. בזכות הוותק והניסיון שצברנו במהלך השנים, החברה הינה המובילה בתחום. המהנדסים שלנו משקיעים משאבים ומאמצים רבים במחקר ופיתוח וממשיכים לשפר ולפתח את המוצרים שלנו כדי לשמר את מעמדם בתור המובילים בחדשנות ומדע. אצלנו, תמצאו מוצרים אשר שומרים על מראה אסתטי ויוקרתי, גם אחרי שנים רבות. רמת הבידוד של החלונות ודלתות שלנו מצוינת כך שניתן לשמור את הבית בחום הרצוי בלי שימוש במזגן, ולכן התקנת חלונות אנדרסן מביאה לחיסכון באנרגיה מיותרת וחיסכון בכיס. אם אתם מחפשים חלונות ודלתות מעוצבות שיהוו אלמנט עיצובי ואסתטי בפני עצמו, הגעתם למקום הנכון.

אצלנו תמצאו מגוון רחב וחסר תקדים של אפשרויות עיצוב ותכנון, החל מסוג חומרי הגלם, וכלה בגדלים של החלונות והדלתות, סוגי פתיחה, צורות, צבעים ועוד. ניתן גם להתאים את דלתות הכניסה וחלונות הבית לאופי העיצובי של פנים וחוץ הבית. אצלינו כל החלונות והדלתות משדרים מראה יוקרתי ומרהיב באיכות בלתי מתפשרת. אנו מציעים מגוון רחב של עיצובים אשר ישדרו כל מראה רצוי. מודרני, קלאסי, כפרי, כל עיצוב אחר שתבחרו. בחירה נכונה של הצבע וגוון של החלונות בהתאמה לחדר ולחוץ הבית יכולה לתרום לעיצוב באופן משמעותי ביותר. את החלונות של אנדרסן ניתן לעצב בכל מיני צורות גיאומטריות ואפילו גם צורות מעוגלות, ואותם ניתן לעצב במגוון הרחב של צבעים לבחירתכם. בבחירת חלונות חשוב גם איכות ועמידות החלון, כמובן בלי להתפשר על המראה. יש אפילו אפשרות לכם לעצב את החלנות שאתם רוצים בבית אישית.

אצלנו תמצאו חלונות מבודדים, חלונות אלומיניום, חלונות בלגיים, חלונות עץ, דלתות זכוכית, דלתות חוץ, חלונות גיליוטינה, חלונות קיפ ועוד כמו כן קיים מגוון רחב של דלתות כניסה מעוצבות, דלתות עץ, חלונות הזזה, דלתות אלומיניום ודלתות יציאה למרפסת. באתר של אנדרסן בישראל ניתן למצוא את הקולקציה הרחבה וכל האפשריות ואלמנטים אותם ניתן לשלב בחלון שלכם.

למרות שתוכלו למצוא חלונות במחירים נמוכים יותר תגלו מהר מאוד שאיכות ועמידות המוצר שווה את המחיר, נוחות השימוש והאחריות הרחבה שמגיעה מהחברה התמורה הטובה ביותר בעד כספכם. למוצרים שלנו אחריות ארוכה מאוד, 10 שנות אחריות על כל חלקי החלון ו20 שנות אחריות על זכוכית החלון.

סוגי פתיחה של חלונות מעוצבים

בתכנון הבית, אחת הקטגוריות המרכזיות להן יש לתת את הדעת היא סוג הפתיחה של החלון. ישנם שלושה סוגי פתיחה - חלונות הזזה, חלונות גיליוטינה חלונות קיפ. בנוסף לזה, כמובן שיש גם אפשרות לחלון קבוע, ללא פתיחה.
חלונות הזזה - לחלון זה שתי כנפיים, והפתיחה נעשית על ידי הזזה של אחת הכנפיים הצידה, במקביל לכנף השני.
כנף של חלון או דלת שנפתחת פנימה או החוצה מגבילה תנועה תופסת הרבה מקום בבית, זה יפריע במיוחד אם הסלון או המרפסת שלכם לא גדולים במיוחד. חלונות הזזה הינם פיתרון פרקטי לבעיה זאת, כיוון שנשארים על המסילה ולא תופסים מקום בחלל.

חלונות גיליוטינה - חלון גליוטינה מורכב משתי יחידות שבו שתי כנפיים אשר זזות מעלה ומטה.
מאפיין זה הופך את חלונות הגיליוטינה לשימושיים במיוחד במקומות בהם איננו מעוניינים להקצות מרחב נוסף בחדר לצורך הפתיחה (אותו יתרון של חלונות ההזזה), שכן בחלונות גיליוטינה בעלי שני חלקים החלק התחתון פשוט מחליק מעלה על גבי החלק העליון, בלי צורך בחלל נוסף. בחלונות הגיליוטינה של אנדרסן יש פטנט מיוחד שמאפשר להוציא את החלק העליון של כל כנף ולהטות אותם כדי לנקות בקלות.

פתיחת קיפ – כנף החלון נפתחת בשיפוע לכיוון פנימה או החוצה.
בעת פתיחת החלון הוא ננעל בלפחות 4 נקודות שונות ומהדק את הכנף כלפי הפרופיל, מה שיוצר אטימה מצוינת לבידוד תרמי ואקוסטי איכותי במיוחד, מאפשרת כניסה מצוינת לאוויר אל תוך החדר וכן קלה לניקוי.

אבודים בים המידע? זקוקים לעיצה? פנו עוד היום ויועץ המכירות שלנו יעזור לכם לבחור את החלונות המדויקות והמתאימות ביותר בשבילכם. הינכם מוזמנים להתקשר לטלפון מספר: 077-804-0240 או לבקר בחדר התצוגה של חברת Andersen בישראל בכתובת: רחוב יד חרוצים 6, נתניה, שעות פתיחה: ימים א-ה 8:00-17:0.