החלפת דלתות פנים ישנות - מה שאתה צריך לדעת תמונה: freepik

אם דלתות הפנים בבית שלכם הותקנו לפני שנים רבות, הגיע הזמן להוציא אותן ולרכוש דלתות פנים חדשות. אם המשקופים לא נראים טוב כדאי להחליף גם אותם ולהעניק נראות חדשה לכל החלל.

דלתות פנים ישנות

החלפת דלתות הפנים הישנות שלך יכולה לעשות פלאים למראה של הבית. לא רק שהוא מוסיף נראות רעננה, אלא הוא גם מגביר את יעילות האנרגיה, מפחית את רמות הרעש ומשפר את ההגנה. עם כל היתרונות הללו, אין זה מפתיע שבעלי נכסים רבים בוחרים להחליף את דלתות הפנים הישנות שלהם בדלתות פנים חדשות ומודרניות.
החלפת דלתות פנים ישנות יכולה להיות דרך מצוינת להעניק לביתכם מתיחת פנים מהירה וקלה. לא רק שתקבל את היתרון של אסתטיקה נאה, אלא גם תבצעו צעד יעיל להעמקת הפרטיות. דלתות חדשות יותר אשר מיוצרות בתהליכים חדשניים הן אטומות יותר ולכן הן מפחיתות את כמות החום או האוויר הקר שיכולים לברוח דרכן. מצב זה עוזר לשמור על הבית שיהיה נוח וחמים יותר ובדרך זו מוזילים את חשבונות צריכת החשמל בטווח הארוך. כמו כן, החלפת דלתות פנים ישנות בדגמים חדשים וייחודיים של שערי ברכה – דלתות פנים, עשויה לעזור להעלות את הערך הכולל של הבית.

בחירה של דלתות פנים חדשות

ההיצע של דלתות פנים חדשות הוא רחב מאד וזאת לעומת דלתות פנים ישנות שהיו קיימות בעבר בדגמים בודדים בלבד. קיימת חשיבות ליצור התאמה מיטבית של הדלתות החדשות לחלל. לכן יש מקומות שהאופציה הטובה ביותר עבורם היא דלת נסתרת קו אפס שבה הקיר והדלת הן באותו קו, או דלת בהלבשה שגם היא בקו אפס. בשתי האופציות האלו התוצאה היא מרהיבה וכל אחת מהדלתות מעניקות יופי רב לבית כולו.
אפשר גם לבחור דלתות למינטו chic שהן בעלות מראה מיוחד ואפשר להזמין אותן בפסים אנכיים או אופקיים על גבי הדלת, דבר שמשנה את הנראות שלהן לחלוטין. או דלתות aqua שהן מותאמות לנקודות בדירה שיש בהן כמות מוגברת של לחות.
אפשרויות נוספות הן דלתות פורניר יפהפיות או דלתות מאסיביות מעץ גושני. חומר העץ הוא מאד דומיננטי ולכן אי אפשר להתעלם מההרמוניה העיצובית שלהן.

היערכות להתקנה של דלתות פנים חדשות

אם במהלך השיפוץ, בעלי הנכס התקינו לוחות פרקטים במקום האריחים, יש צורך בהורדת כמה סנטימטרים מהחלק התחתון של הדלת החדשה. זאת כיוון שהפרקט הוא גבוה יותר מהאריחים ולכן ללא ההתאמה הזו, לא יהיה אפשר לסגור את הדלת.
כשיודעים זאת מראש, מקצרים את כל אחת מהדלתות הרלוונטיות וזאת במהלך הייצור. כך פותרים את הבעיה ואז הדלת נפתחת ונסגרת באופן קליל.

הנראות של הדלתות החדשות מול דלתות פנים ישנות

במקום המראה הישן של דלתות פנים ישנות, מקבלים כעת דלתות מרהיבות הקיימות בספקטרום ענק של צבעים, עם עיטורים, קישוטים שונים, שילוב של זכוכיות ועוד. ההבדל הוא תהומי ואי אפשר להשוות בין הנראות הקודמת לנראות החדשה. מעצב הפנים מתכנן את כל המהלך הזה כך שהתוצאה הסופית תהיה נפלאה והלקוחות יהיו מרוצים ביותר.
אנחנו נשמח להעניק גם לך שירות מקצועי. השאר כאן את הפרטים שלך ונציג מכירות של שערי ברכה דלתות פנים, ישוחח אתך כדי שתתאמו את המועד הנוח לך לבחירת הדלת הנכונה לכל מקום בבית ולתיאום מועד ביצוע המדידות כדי שהכול יהיה מדויק ביותר.