טפט חדר ילדים. תכנון ועיצוב פנים: תהילה גור | צילום: נדב פקט איך בוחרים טפט לחדר ילדים טפט חדר ילדים. תכנון ועיצוב פנים: תהילה גור | צילום: נדב פקט

טפטים לחדרי ילדים הפך להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים

כמעט בכל בית שאני מעצבת מבקשים ממני לבחור טפט לחדרי ילדים, בנים בנות בייביס ובוגרים כולם רוצים טפטים, במיוחד עכשיו עם תחילת שנת הלימודים המתקרבת, אנחנו רוצים לחדש ולרענן את חדרי הילדים ואף לייצר סביבת עבודה מותאמת עבורם.

טפט חדר ילדים. תכנון ועיצוב פנים: תהילה גור | צילום: נדב פקט

אז נתחיל ונעדכן שעולם הטפטים עבר הפיכה של ממש בשנים האחרונות, אנחנו מדברים על דור חדש וסופר מעודכן כמעט לכל טרנד שאתם רק מדמייניםוהשמיים הם בהחלט לא הגבול, כמו כן האיכות היא אחרת, וחלק מהטפטים אפילו ניתנים לרחיצה.

אז איך באמת בוחרים טפט לחדר ילדים?

דבר ראשון, כמו כל כלל ברזל בעיצוב פנים צריך להחליט מה הנושא העיצובי הנבחר, שלא כמו בחלל הדירה, כאן מדובר בחלל קטן יחסית והנושא יכול להיות הרבה יותר מודגש עם אלמנטיים מעוצבים ולא שגרתיים, לדוגמא, חדר משחקים, יכול להיות צבעוני ומזמין להבדיל מטפטים בחדרים אחרים, כגון, חדרי שינה וחדרי עבודה בבית. (שמצריכים התיחסות אחרת וטיפול אחר)

עיצוב וסטייל - איך בוחרים טפט לחדר ילדים

טפט חדר ילדים. תכנון ועיצוב פנים: תהילה גור | צילום: נדב פקט

את ההשראה שלי לטפטים ולעיצוב בכלל אני שואבת ממגזינים בחו"ל, עושה רושם כי שם יש קצת יותר תעוזה ואני באופן אישי אוהבת לצאת קצת מהקופסא ולייצר משהו שהוא יותר אישי ומותאם באמת לאופי הלקוח, כן גם אם הוא בן חמש.
אז אחרי שבחרנו נושא, אנחנו מתשאלים את הלקוחות הצעירים שלנו, בודקים איתם איזה צבעים יותר אוהבים ומה הצרכים שלהם בחלל, אם זה חלל בעיקר למשחקים, ללמידה, האם הילד אוהב ספורט אתגרי, עבורו ניתן ליצור קיר טיפוס קטן צבעוני וקסום ובחדר אחר, לאוהדי הכדורגל הצעירים אפשר לשלב דשא סינטטי, או חדר נסיכות שקיבל טפט וינטאג' עם מנורות מוזהבות וקרניז לבן עשיר.

עיצוב וסטייל - איך בוחרים טפט לחדר ילדים

טפט חדר משחקים. תכנון ועיצוב פנים: תהילה גור | צילום: נדב פקט

תזכרו לשלב צבע קיר מעניין שידבר בשפה אחידה עם הטפט הנבחר שלנו, ולהלביש את החלל בפרטי סטייל מגניבים, כמו שטיחון צבועני, פוף מפנק, תאורה ייחודית, מצעים וילונות תמונות על הקיר ועוד.

אין ספק שחדר מעוצב ומותאם אישית לילד מייצר עבורו סביבה נעימה ומאפשר לו מרחב מחיה, פעילות והנאה מרובה

עיצוב וסטייל - איך בוחרים טפט לחדר ילדים
על הכותבת: תהילה גור מעצבת פנים בעלת בוטיק לתכנון עיצוב פנים והום סטיילינג, המשרד מתמחה בדירות יוקרה,בתים פרטים משרדים כמו כן עם תושבי חוץ בפרויקטים גם בארץ גם בחו"ל עם תשוקה אדירה לעולם עיצוב פנים ותוך חשיבה יצירתית שימוש בחומרים אדריכליים איכותיים והרבה אהבה.