סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית      סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית     סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית

כחול ולבן הצבע שלי... אתן חושבות שמי שהחליט על צבעי הדגל היה סטייליסט וידע שכחול (בעצם ג'ינס) ולבן הם צבעים נטרליים שמתאימים כמעט להכל?

אז כן, כחול ג'ינס ולבן הם צבעים נטרליים. גינס וטישרט לבנה, תמיד קלאסי, תמיד באופנה.

ניתן לשחק עם צבע שלישי או מגוון צבעים וליצור לוקים שונים, ממראה ספורטיבי יומיומי ועד מראה ערב מתוחכם ואלגנטי. ? חולצה לבנה, החל מטישרט פשוטה ועד חולצה אלגנטית, תמיד עושה את העבודה, פתרון מהיר ויעיל למי שקמה בבוקר חסרת השראה, יחד עם איבזור שונה בכל פעם מתקבלת הופעה אחרת. ? הג'ינס מצד אחד משדר משהו קאזואלי, בסיסי, יומיומי, צעיר ובעזרתו אפשר ״לשנמך״ פריטים אלגנטיים יותר ובכך ליצור לוק קליל ולא מתאמץ, וכך גם אפשר לנצל פריטים ששמרנו רק ״לאירועים מיוחדים״ ולרוב נשכחים להם בארון ... מצד שני, הגינס יכול בקלות להשתדרג ולהפוך בצירוף אקססוריז מתאימים ללוק אלגנטי, שיקי, מתוחכם.

גינס הוא פריט חובה בכל מלתחה, אפשר למצוא אותו במכנסיים כמובן, כג׳קט/ ווסט, חצאיות, חולצות, שמלות. נכון בכל גיל, משדר מראה צעיר, קליל ורענן ובנוסף הוא נוח (!) וכשנוח לך, רואים את זה! פריטי גינס מאסט במלתחה: מכנסיים טובים בגיזרה קלאסית מחמיאה, ג׳קט גינס, ווסט וחולצת גינס, אלו ישמשו אותך במגוון רחב של לוקים ובכל פעם תיראי קצת אחרת. 

 

סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית  על הכותבת: "כל חיי עסקתי בטיפוח, אסתטיקה ויופי, בנות תמיד שאלו והתייעצו איתי לגבי לבוש. החלטתי להפוך את התחביב למקצוע, לתת מהידע שלי וללמד נשים לאהוב את הגוף שלהן בדיוק כמו שהוא. לקבל ולהעצים את עצמן דרך לבוש וסגנון אישי. אני מאמינה ששינוי פנימי מביא לחיצוני ולהיפך, כשאשה שלמה עם עצמה היא מאושרת וכל אשה, בכל מידה ובכל גיל ותקציב ראויה להרגיש יפה ומהממת, ההופעה החיצונית היא לא פחות מכרטיס הביקור שלנו, ורוב הפעמים אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני".

דף פייסבוק: http://bit.ly/2lT0oTJ

 

בלוגים נוספים שכתבה ורד דנוס

מה זה סטיילינג?

אקססוריז

צבעים

אמא בסטייל

מקסימום שילובים במינימום פריטים