סטיילינג סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית  סטיילינג

בואי נדבר קצת על צבעים: צבעים, שילובים ומה שביניהם

חשבי רגע: מה הצבע השולט אצלך בארון? האם זה שחור? האם את מגוונת עם (50 ?) גוונים של אפור? אוהבת צבעים אבל לא מעיזה?

חשבי רגע, כמה פריטים שחורים יש לך בארון? כמה מכנסיים? כמה נעליים? חולצות? אנחנו חושבות ששחור זה מרזה ושחור מתאים להכל, והאמת היא שדוקא צבעים מוסיפים עניין ושיק למלתחה, שחור עם שחור ועוד שחור בסופו של דבר הופך למשעמם ושחור אינו מרזה, מה שנותן אפקט מרזה הם דווקא גזרות נכונות המתאימות למבנה גופך אבל על כך בפוסט אחר.

לאוהבות שחור

למכורות לשחור אמליץ להתחיל בהדרגה, עם כחולים, אפורים, בגדים שחורים עם הדפסים צבעוניים קטנים, אפשר להוסיף אקססוריז צבעוניים כמו שרשרת, צעיף, נעל ואפילו שפתון, זה ישבור את הלוק השחור המונוטוני, לא תאמינו לשינוי המבורך.

בריאות - סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית

שחור הוא לא צבע ניטרלי

זכרי שהוספת צבע ללוק גורם לגיוון במלתחה, הופך את הלוק למעניין ומתוחכם, אם קשה לך לשלב צבע בולט תמיד אפשר ללבוש מונוכרומטי שזה בעצם שילוב של צבע אחד על גווניו השונים בלוק אחד, אם הצבעים אינם חזקים מדי זה מאוד נעים לעין. אם את רוצה שהלוק לא יהיה עמוס מדי מבחינת צבעוניות את יכולה לשלב צבעים נייטרליים שמתאימים להכל (לא. שחור אינו צבע נטרלי ולא מתאים להכל !)

בריאות - סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית

צבעים נטרליים הם: לבן על גווניו, אפור, חום, גינס , ירוק זית. שילוב צבע נטרלי תמיד יתן מראה לא עמוס מדי גם אם יש עוד צבעים בלוק. אם עדיין קשה לך עם צבעוניות בלוק, וחוששת להיראות כמו ״קרקס״ זכרי , שאם שילוב צבעים נוצר באופן טבעי בטבע, כנראה שהוא טבעי ונכון. כל מה שצריך זה להעיז ולהינות. הוספת צבע ללוק גורמת חיוך ומצב רוח.

 

בריאות - סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית
על הכותבת: "כל חיי עסקתי בטיפוח, אסתטיקה ויופי, בנות תמיד שאלו והתייעצו איתי לגבי לבוש. החלטתי להפוך את התחביב למקצוע, לתת מהידע שלי וללמד נשים לאהוב את הגוף שלהן בדיוק כמו שהוא. לקבל ולהעצים את עצמן דרך לבוש וסגנון אישי. אני מאמינה ששינוי פנימי מביא לחיצוני ולהיפך, כשאשה שלמה עם עצמה היא מאושרת וכל אשה, בכל מידה ובכל גיל ותקציב ראויה להרגיש יפה ומהממת, ההופעה החיצונית היא לא פחות מכרטיס הביקור שלנו, ורוב הפעמים אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני".

דף פייסבוק: http://bit.ly/2lT0oTJ

 

בלוגים נוספים שכתבה ורד דנוס

מה זה סטיילינג?

אקססוריז