משבר בזוגיות: אנחנו מרוחקים. למה זה קורה לנו? משבר בזוגיות: אנחנו מרוחקים. למה זה קורה לנו? משבר בזוגיות: אנחנו מרוחקים. למה זה קורה לנו?

"אנחנו נשואים שבע שנים. מאז שהילדה נולדה, אני לא מאושרת ומרגישה משבר בזוגיות שלנו. זה התחיל בכך שהיינו מאוהבים, עם השנים הזנחתי אותו והיחסים בינינו הידרדרו למריבות, דרמות וויכוחים. היום- אנחנו מרוחקים ובקושי מדברים. קשה לי עם זה. למה זה קורה לנו?"

ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים כותבת בלוג בנושא: משבר בזוגיות: אנחנו מרוחקים. למה זה קורה לנו?

אכן, משבר בזוגיות לא פשוט. הבה נבחן התאמה זוגית נומרולוגית קבלית משני היבטים:

התאמה זוגית נומרולוגית- תאריך לידה מצביע על אמון זוגי ומשפחתי בין השניים, מטרות משותפות ויציבות עם תיקון ובניית שורשים משפחתיים. "היום זה ממש לא כך! אין אמון, אין משהו משותף ואין בנינו כלום חוץ מאשר הדאגה לילדה והקניות לבית. כל אחד בפינה שלו!"

התאמה זוגית עפ"י אותיות השם מצביעה על תקשורת שכלית טובה, אולם כדי להצליח לאורך זמן - דרושה המון סבלנות, רוגע והכלה אחד את השני. מבחינה רגשית – ללא השקעה של חום, אהבה ואכפתיות- עלול להיווצר משבר בזוגיות הדורש טיפול זוגי מעמיק כדי לשקמו. ובעת מריבות? היא מתאפקת וסובלת ואילו הוא –כפי שאמרה "נכנס בי, מקניט ומעצבן אותי".

כדי להבין למה זה קורה - נבחן תחילה מהי תרומת האישה ליצירת משבר בזוגיות?

תכונות טובות באישיותה. מה הן מגלות?
אישה מוכשרת, יפה, רגישה ונעימה. בשמה קיימים כל היסודות – אש, אוויר אדמה ומים, המקנים לה יכולת להגיע לאיזון בחיים. בנוסף- תאריך הלידה שלה מצביע על יכולת להיות להכיל את הזולת לצד אסרטיבית ונוקשה. היא אישה רוחנית האוהבת ללמוד ולהחכים, ומאד רוצה להביע את הרגשות שלה ולחשוף אותם - כדי להפוך את בן הזוג למאושר. אישה זו הישגית, חברה נאמנה וטובה, שומרת סוד ומלאה בנתינה.

תכונות חוסמות באישיותה- איך הן תורמות ליצירת משבר בזוגיות?
רואים אנו עפ"י נומרולוגיה קבלית, שהינה אישה אימפולסיבית ויודעת יופי לעשות דרמות מכלום. היא חמת מזג וצריכה ללמוד להיפתח רגשית ולפתח את שמחת החיים שבה. בנוסף- יש לה פתיל קצר ועליה ללמוד להיות יותר דיפלומטית עם מסננת בלשון. "את לגמרי צודקת בתיאור שלך. מדהים! לא פלא שהוא מתרחק ממני ולא רוצה לדבר איתי"

מהי תרומת הבעל ליצירת משבר בזוגיות?

תכונות טובות באישיותו. מה הן מגלות?
עפ"י נומרולוגיה קבלית, אדם זה הוא איש טוב, בעל לב רחמן, אוהב צדק ומלא בנתינה. הינו בעל תעוזה, דינמי ומנהיג באופיו. הוא אדם מיני, רגיש, דאגן ואכפתי. הוא יודע מה ערכו האמיתי ולא נותן לאחרים שירחמו עליו. הוא טיפוס בעל לב רך כמרגרינה, וגם קשוח כאבן. שילוב נדיר של נערת גוגו ודוס.

תוכנות חוסמות באישיותו של הבעל- כיצד הן תורמות ליצירת משבר בזוגיות?
מפת לידתו מצביעה על קושי להחליט, קונפליקטים פנימיים וחוסר סבלנות וסובלנות הצצים ועולים בעת מריבות בין השניים. מאד אוהב הוא לעצבן ולאמלל אותה, הן רגשית ועל אחת כמה וכמה- כספית. הוא תקיף, אימפולסיבי ואנוכי ומנצל את העוצמה שבו לתקוף את אשתו. "אני יודעת שהוא אוהב אותי, אבל חוזר ואומר שעדיף שנתגרש כדי שלא נפגע אחד בשני".

גלגול קודם של האישה–כיצד תורם הוא ליצירת משבר בזוגיות?

זיכרון נשמתי \ גלגול קודם של האישה מצביע קושי לעשות שינויים בחיים. על קושי להיפרד ולהישאר במצב " נוח לי". התנהלות זו עלולה לגרום לה לתקיעות ולהרגשת החמצה בחיים. "צודקת- הרבה זמן אני מרגישה תקועה ולא עושה כלום כדי לשנות. היום, הגיעו מים עד נפש. זהו, לא יכולה יותר."

גלגול קודם של הבעל- כיצד תורם גם הוא ליצירת משבר בזוגיות?

זיכרון נשמתי| גלגול קודם של הבעל מצביע על היות עקר בית, מרצה ומאחורי הקלעים. מה שטוב אצלו, שהוא אכן תפס את עצמו בזמן, מינף את עצמו עסקית והצליח בחיים. בתקופה לפני הולדת הבת, ריצה את אשתו וכל טוב ליבו, רחמנותו ונדיבותו- באו לידי ביטוי בזוגיות. ברגע שנולדה הילדה ואשתו לא העניקה לו תשומת לב- הוא נרתע, בלם את עצמו רגשית והראה לה שהוא יודע להיות גם קשוח. כאילו אמר: שכחת אותי- אני אראה לך מי אני...והוא הראה לה גם את הצד הקשוח שלו.

תזמונים\ עתידות! האם יש אור בקצה המנהרה להתגבר על משבר בזוגיות?

אות משפיעה מבחינה קבלית- המעניין הוא שהאות המשפיעה על שניהם בתקופה זו, מצביעה על התחלות חדשות, תעוזה ואומץ לקבל החלטות. ז"א תקופה משמעותית ביותר עבור השניים.
שנה אישית אצל האישה מצביעה על תקופה של חשבון נפש לא קלה המלווה בהתחלות חדשות. בעוד שנה מהיום צפויה לה זוגיות ואף אהבה גדולה. או עם הבעל או מישהו אחר... תלוי בה כמובן.
שנה אישית אצל הבעל מצביעה על בניית יסודות של החיים שלו מול הצלחה בעבודה. נכון, הוא לוחץ לכיוון פרידה, אבל בינתיים לא עושה מהלכים כדי להיפרד. הוא "נשאר על הגדר", מתלבט ונותן ליקום שינווט אותו.

" תשמעי, אני מרגישה הקלה! הייתי תקועה בזוגיות ולא עשיתי כלום בעניין. היה לי נוח. מהיום אני מתכוונת לשנות את ההתייחסות שלי אל עצמי בכלל - ואליו בפרט, ומקווה מאד לא איחרתי את הרכבת. אז מהיום
1. אעצים את התכונות הטובות שבו
2. אגיב כבוגרת ולא אעשה דרמות מיותרות.
3. אפרגן לו, אהיה קשובה, נעימה ומכילה.
4. לא ארצה אותו , ואהיה אסרטיבית ונחושה.
5. לא אתפרץ עליו ואעמיד אותו במקום כאשר הוא פוגע בי.
6. היום אני מעריכה ואוהבת את עצמי מספיק, כדי לאהוב גם את בן זוגי.
7. בזכות מי שאני - מתפללת ומקווה שאצליח לי לשקם את הזוגיות.

 

בריאות - משבר בזוגיות: אנחנו מרוחקים. למה זה קורה לנו?
הכותבת: ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים.
מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

בלוגים נוספים שכתבה ציונה אבירם:

היתה זוגיות טובה עד שהתחיל תהליך חזרה בתשובה. מה עושים? 

על אישה דו מינית, "מה יגידו" וההחלטה ללכת אחרי צוו הלב

אני מאוהבת בו והוא לא סופר אותי, האם שווה להילחם עליו?

כולם אומרים שאני מדהימה. למה אין לי זוגיות?

לא מוותרת! אני הולכת להתאהב מחדש בבעלי

על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו?