הגבעתרון בנתניה | צילום: יח"צ חגיגה ישראלית בעיר ימים הגבעתרון בנתניה | צילום: יח"צ

פסטיבל הצדעה לזמר העברי-הפסטיווקלי ברחובות עיר ימים עם מיטב היוצרים, ביניהם קובי אפללו, רוני דלומי, חני נחמיאס, ירדנה ארזי, הגבעטרון ועוד  

בימים שלישי רביעי  22-24.8 בין 18:30-23:00 יתקיים ברחובות עוזי חיטמן ואהוד מנור בעיר ימים, הפסטיווקלי.

הגבעתרון בנתניה | צילום: יח"צ

הפסטיווקלי - פסטיבל הצדעה לזמר העברי, עם שירים האהובים של אריק איינשטיין ועוזי שחיטמן ינוגנו ברחובות הקרויים על שמם.

מדי יום יתקיימו מופעי חבורות זמר מרחבי הארץ, דוכני "שוק מחנה יהודה" יפרסו דוכני מטעמים ממיטב התוצרת הישראלית וייערכו מופעים שונים.

ביום שלישי 22.8.17

בשעה 19:00 יתקיים המופע "אדון שוקו" עם להקת התפוזים. המופע מתאים לכל המשפחה והוא מסע מוזיקלי בזמן בעקבות שירי הילדים האהובים והקלאסיים של אריק איינשטיין.

בשעה 21:00 "קול הכבוד" תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית, בניצוחו של דודי זבה, תפתח את הפסטיבל בהפקת מקור חגיגית, שמצדיעה למיטב היוצרים והשירים בזמר העברי, ותארח את הזמרים קובי אפללו, רוני דלומי, אוהד שרגאי, ליאורה ואת ההרכב הווקאלי ''בריזה'' בניצוחו של עמית בר צדק.

רכילות בנתניה - חגיגה ישראלית בעיר ימים

ביום רביעי 23.8.17 

בשעה 19:00 "תזמורת של ממש" יתקיים מופע מוסיקלי לכל המשפחה משיריו של עוזי חיטמן עם חני נחמיאס וחברים.

בשעה 21:00 "הוי ארצי מולדתי..."- המופע המשותף והמלא של ירדנה ארזי והגבעטרון, שניים מהסמלים הבולטים והמוערכים של המוסיקה הישראלית, אשר חוברים יחדיו למופע מרגש עם רפרטואר המתפרש על פני עשורים שלמים של יצירה.

רכילות בנתניה - חגיגה ישראלית בעיר ימים

ביום חמישי 24.8.17 

בשעה 19:00 "אוריינטל לייב" – מופע לכל המשפחה עם שירי הילדים האהובים בעיבוד מוסיקת עולם. השירים שזורים בסיפור סוחף ומעבירים את הקהל דרך מסע מוסיקלי בין צלילים וחלומות. במהלך המופע הקהל ייחשף לכלי נגינה מיוחדים מהמזרח כגון עוד, ג'מבוש, טבלה, ניי ועוד. 

בשעה 20:30 "שיר הוא לא רק מילים"- מופע החותם את הפסטיווקלי, ערב שירה בציבור בליווי תזמורת חיה בהשתתפות מנחי השירה בציבור המיתולוגיים: אפי נצר, שרה'לה שרון, יוסי לב, משה להב - הטיש הגדול, שיארחו את הזמרים יהודה אליאס ועדי ארד.

הכניסה למופעים חופשית. במהלך שעות האירועים ייסגרו לתנועה הרחובות: עוזי חיטמן מרחוב בני ברמן, ורחוב אהוד מנור עד רחוב נתן יונתן. 

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "בשכונת עיר ימים, שכונה שרחובותיה נקראו על שם אמני ישראל, נקיים פסטיבל הצדעה לזמר העברי-הפסטיווקלי, מדובר בפסטיבל ייחודי על טהרת היצירה הישראלית עם מיטב היוצרים והאמנים ובשיתוף תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית. הפסטיווקלי פונה הן לקהל הצעיר והן לקהל הבוגר עם מגוון מופעים, אני מזמינה את כל תושבי נתניה ואורחיה להשתתף וליהנות מחגיגה ישראלית אמיתית בנתניה-הריביירה של ישראל".

לכל אירועי חודש אוגוסט הקלק/י כאן

חסימת צירים

ייחסמו לתנועה בימים שלישי - חמישי בין השעות 24:00-15:00 רח' עוזי חיטמן – בקטע שבין צומת בני ברמן לרח' אהוד מנור לשני הכיוונים ורח' אהוד מנור – בקטע שבין צומת נתן יונתן לרח' עוזי חיטמן לשני הכיוונים

מעיריית נתניה נמסר "החנייה אסורה ברחובות הסגורים לתנועה, רכבים אשר יחנו באיזורים הנ”ל ייגררו לרחובות הסמוכים. מתחמי החניונים הציבוריים ברח' עוזי חיטמן וברח' אהוד מנור ייחסמו ולא תותר חניה מיום א' 20.08.17 ועד יום ו' 25.08.17 בכל שעות היממה. רכב חונה ייגרר".