לימוזינה אקספרס לצעירי העיר נתניה - כשמשינה נכנסת ללימוזינה לימוזינה אקספרס
להקת 'לימוזינה אקספרס' – ההרכב האלקטרוני של חברי להקת משינה, מייקל בנסון ואבנר חודורוב, מגיע בשישי הקרוב לרידם במסגרת סבב ההופעות בברים עבור צעירי העיר, ומבטיח חגיגה של ממש
מחרתיים, יום שישי ה-5 במאי, בשעה 16:30, צפויה חגיגה של ממש לבאי הרידם בר ברחוב דוד המלך בנתניה.
במקום תתקיים הופעה חגיגית של לימוזינה אקספרס, ההרכב האלקטרוני בו חברים בין השאר חברי להקת משינה – אבנר חודורוב ומייקל בנסון. בנוסף יעשו הרבה שמח הדי ג'יי של ההרכב ינאי אסיף, וכן הראפר פלד בהופעת אורח.

קרחנה שלא נראתה

מתחם הרידם בר, הכולל קומפלקס גלישה ואף תחנת רדיו אינטרנטית, מעניק דרך קבע חוויה ייחודית למבקריו. ההופעה של לימוזינה אקספרס, המתקיימת במסגרת סבב ההופעות בברים עבור צעירי העיר, תועבר בשידור חי גם ברדיו רידם והקהל צפוי ליהנות ממופע אלקטרו-פופ-רוק וגם היפ הופ, בו ישולבו חומרים מקוריים לצד קאברים ובהם חידושים לשירי משינה. או כמו שהגדירו זאת היטב בהזמנה לאירוע - שיסמן את תחילת חודש חגיגות יום הולדת השנתיים לרידם - "קרחנה שלא נראתה עוד אצלנו במתחם". 

יח"צ משובח

"אנחנו מופיעים במקומות כמו שלוותא וזאפה, אבל עבורי להופיע בנתניה זה מרגש במיוחד", מספר די ג'יי ינאי אסיף, שגדל בעיר ולפני מספר שנים שב להתגורר בה. "ברגע שהעירייה תומכת בפרויקט כזה ומעודדת לצרוך תרבות מגניבה ועדכנית בעיר, היא פשוט שיחקה אותה. אני רוצה להודות ולפרגן לליאור פדלון, מתנדבת למען הצעירים והתרבות בנתניה, ולחבר המועצה רפי ימין, שבלעדיהם כל זה לא היה קורה. זה היח"צ הכי טוב שיש לעיר הזו, ואני שמח ונרגש ש-150 איש יוכלו ליהנות ממופע אינטימי ברמה גבוהה בעיר שלנו".