זה רשמי: טובי 60 המשקה הלאומי של בלייני האזור

עד לפני שנה השמועות על המשקה טובי 60 היו בגדר קול חרישי ורק יודעי דבר ידעו על קיומו.

לאט ובשקט, השמועה נפוצה מעמקי המחתרת ומשם נדדה לה במהרה, דרומה וצפונה אל כל רחבי הארץ והגיעה גם לאזורנו.

המראה החיצוני שלו מטעה, דומה במעטפת לבקבוק ערק, מכיל נוזל זרחני צהוב לא מזמין אך שמנערים את 40 אחוז האלכוהול שבתוכו, מתחילים לקרות קסמים.

טובי 60 משקה עם ערכים

רבות נאמר על הטובי, ושיחה עם אחד האחים שמייצרים אותו בחיפה חושפת טפח ומסתירה טפחיים. כשבקשתי שיספר על עצמו בקצרה, ענה "אני בכלל לא העניין פה, הטובי משקף רעיון וערכים שהם לב העניין, ואלה הרבה יותר גדולים ומהותיים ממני כבנאדם. טובי הוא משקה עם ערכים"

מה זאת אומרת משקה עם ערכים?

"זה אומר כמה דברים. דבר ראשון, הטובי נולד מתוך רצון טהור ליצור את המשקה הטוב ביותר, כך שהכוונה הייתה לייצר משקה שייתן את החוויה הכי טובה שמשקה אלכוהולי יכול לספק לגוף ולנפש. זה הקו שהנחה אותנו מתחילת הדרך וממשיך להנחות אותנו גם היום" .

"הגישה הזאת משתקפת גם בהיבטים אחרים של הטובי ובאה לידי ביטוי בדגש על התנהלות כללית הוגנת, שקופה ושוויונית. דוגמה לכך היא שיטת התמחור שלנו שהיא יחידה במינה – מחיר אחיד לכולם. זאת אומרת שחנויות, רשתות אלכוהול, ברים שכונתיים, מגה-ברים ואנשים פרטיים שקונים טובי מקבלים כולם את אותו מחיר ידוע . וזאת מתוך עיקרון של היעדר יחס של איפה ואיפה".

"בנוסף, מעבר לייצור הנוזל הצהוב שמביא אושר לכל כך הרבה אנשים, כבר מהתחלה עוד כשסחטנו לימונים בבית, היה ברור שבבוא הזמן כאשר טובי יהיה מקום עבודתם של עוד אנשים, הטובי יהיה מקום עבודה הוגן שמצד אחד כיף לעבוד בו, ומצד שני דוחף למצוינות והתפתחות אישית של כל אחד ואחד".

רכילות בנתניה - זה רשמי: טובי 60 המשקה הלאומי של בלייני האזור

טובי 60 מגיע לנתניה ואזור השרון 

"יש לא מעט בארים באיזור שאפשר לשתות בהם טובי כמו המרפיס והדרינקפוינט בנתניה, האוטו בביתן אהרון, והאיניגו מונטויה שאיתם אנחנו משתפים פעולה בליין ה"שבתא" המרענן בימי שבת אחר הצהריים. בקבוקים של טובי אפשר לקנות במשקאות רייזמן (ברח הרצל), בדרינק סנטר, בורשטיין וצ'ייסר מסיקה ברח דיזינגוף"

המלצות לשתיה?

"שאלה טובה. גם וגם וגם. זאת אומרת שגם בצ'ייסרים, גם במנות עם קרח וגם עם תוספת"."

זה חלק מהקסם של הטובי - הוא משתלב עם מלא דברים החל מראשן, XL וטוניק עד למיץ רימונים,אננס וליצ'י, וכך גם עונה על מגוון של צרכים וחוויות שתיה בין אם זה כוס טובי-טוניק בשישי בצהריים ועד לילה ארוך וסוער במועדון או בר.

חוקי או לא

בנוגע לשאלת השאלות - מה יש בטובי שגורם לתחושה כל כך טובה והאם זה חוקי? כל מה שהצלחנו לחלץ מהם "יש בזה המון אהבה ואת זה כמובן מרגישים. וכן, אנחנו פועלים תחת אישור ופיקוח משרד הבריאות ממש מתחילת הדרך".

לחיים חברים!