הדיג'יי מנתניה שעושה את טורנטו (צילום: תומר אלפרוביץ)

ניב אביטל מנתניה בן 23 בסך הכל, בדרך לכבוש יעד נחשק בקריירה – הופעה מול אלפי אנשים במועדונים של טורונטו שבקנדה.

ביום העצמאות בשנה שעברה, נתן אביטל הופעה בלתי נשכחת אל מול 40 אלף תושבי נתניה, וכבש את ליבם של בעלי המועדונים הקנדיים ממוצא יהודי, שנכחו בקהל והתרשמו מכישרונו של הדי'ג' הצעיר.

הצעה של פעם בחיים

זמן קצר לאחר ההופעה בנתניה, קיבל אביטל הצעה של פעם בחיים. "בעלי המועדונים הקנדיים התלהבו מההופעה שנתתי, ובעיקר ממערכת התופים שלי", סיפר אביטל. "הם הציעו לי להגיע לטורונטו עם כל הציוד שלי ומערכת התופים, ולנגן שם בשני המועדונים הכי גדולים בעיר".

שאלנו את אביטל, האם הוא מתרגש לקראת הנסיעה שלו לטורונטו, הרי לא כל יום יוצא לו לנגן מול אלפי אנשים מהעולם. אך נראה, כי כל העסק קטן על הדיג'יי הנתיינתי, שלמרות גילו הצעיר כבר הספיק לצבור ניסון רב בתחום. "כשהייתי בן 13 אחי הגדול עזב את תחום התקלוט והשאיר בבית ציוד בסיסי: רמקולים ישנים ומיקסר", סיפר אביטל. "התחלתי לנגן קצת ועשיתי כמה מסיבות לחברים. כחצי שנה לאחר מכן, ניגנתי באירוע הראשון שלי מול קהל של עשרות אנשים, ואבא שלי שהתלהב מהביצוע , החליט לקנות לי מערכת מקצועית. משם זה התגלגל. ניגנתי במועדון בתל יצחק ובאירועים "בפולגה" באזור התעשייה. הזמינו אותי להופיע בחתונות ואירועי בר מצווה, וכמובן גם במסיבות גדולות".

(צילום: תומר אלפרוביץ)

הסוד שלי, הוא לדעת מה הקהל רוצה

"הסגנון שלי הוא בעיקר "מיינסטרים", אבל יש לי הכול מהכול", המשיך אביטל. "הדבר הכי חשוב בעיניי, זה להרגיש את הקהל, לדעת מהו רוצה לשמוע, לחוש את האווירה ולהתאים את מוזיקה. דיג' טוב, צריך לדעת "לזרום" עם הקהל, זה מה שהופך אותו למקצוען אמתי"." אני מתרגש לקראת הנסיעה שלי לקנדה, למרות שאני רגיל להופיע בפני קהל גדול", הוסיף אביטל. "אני יודע שזאת תהיה חוויה מדהימה ובלתי נשכחת". בסוף החודש, יטוס אביטל לטורונטו, וינגן במועדונים הכי נחשקים בעיר ויתן סט מטורף, שימשך שעתיים.

אז נאחל לו בהצלחה, ונוסיף: נתניה על המפה גם בתחום מועדוני הלילה!