מגי אזרזר עם אמה ואחותה מגי אזרזר בתוכנית טוק שואו חדשה מגי אזרזר עם אמה ואחותה

השחקנית מגי אזרזר, הצטלמה אתמול (ראשון) משעות הבוקר המוקדמות לתוכנית טוק שואו חדשה הנקראת: TALK SHOW. בתוכנית, שצולמה ביום המשפחה, בחרה מגי לראיין את בנות משפחתה וחברותיה הקרובות

מדובר בקמפיין למותג הטיפוח גרנייה, שיעלה בקרוב במדיה הדיגיטלית.

מגי אזרזר עם אמה ואחותה | צילום: ערן לם

הצילומים שנערכו בלופט תל-אביבי, החלו בשעות הבוקר המוקדמות ועל הסט קשקשה מגי עם אימה - אמיליה, אחותה – רוויטל וחברותיה - הילה סעדה, אלינה לוי, גילת אנקורי, ליאן פישביין ועוד. מגי ראיינה אותם על טיפוח, יופי, אהבה וגברים ואף הצליחה לחשוף כמה סודות. 

מגי סיפרה למשפחתה וחברותיה על הסט שהחליטה לחזור לשמה המקורי מרגלית, וביקשה מהבנות שמעכשיו יקראו לה בשם זה והסבירה כי חסר לה משהו בשם מגי. עוד סיפרה מגי שהרעיון לקמפיין ככוכבת טוק שואו זהו רעיון שלה ותמיד חלמה, כבר מגיל צעיר שתהיה לה תכנית ראיונות בטלוויזיה.

רכילות בנתניה - מגי אזרזר בתוכנית טוק שואו חדשה

מגי אזרזר עם אמה | צילום: ערן לם

על סדרת הטלוויזיה "בתולות" שבימים אלה היא מככבת בעונה השנייה שלה, הסכימה רק לספר שהעלילה הולכת ומסתבכת ויש טווייסט בעלילה.

עוד סיפר מגי בשיחת חולין עם חברותיה שכרגע היא פנויה ושאיתה גברים לא מתחילים.

אמיליה, אימא של מגי סיפרה בגאווה שהיא לא דואגת לזיווג לבתה: "אני סומכת עליה, היא יודעת מה היא רוצה ולא מתפשרת. אנחנו מאמינות שכל דבר מגיע בזמן שלו ובדיוק מתי שהוא צריך ובגלל זה אני והיא לא בלחץ וכשזה יגיע זה יגיע!" עוד הוסיפה אימא שלה: "אני שמחה שיצא לי ולאחיותיה של מגי לקחת חלק בקמפיין. בזמן האחרון מגי מאוד עסוקה בתאטרון, בצילומים ובקמפיין וככה יש לנו עוד זמן להיות איתה ולתמוך בה, אפילו שזה בזמן העבודה."

רכילות בנתניה - מגי אזרזר בתוכנית טוק שואו חדשה

בסוף יום הצילומים ולרגל יום המשפחה החליטה אזרזר להפתיע את בנות משפחתה וחברותיה ולקחה אותן לארוחת ערב במסעדה תל-אביבית. מגי אמרה: "אין לי הרבה זמן להגיע להורים, כל סופ"ש אני עובדת בהצגות וזו ההזדמנות שלי לפנק את אמי ואחיותיי".