פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צופי ים נתניה | צילום: ליאור קפלן   צופי ים נתניה - חותרים, חינוך ימי לערכים צופי ים נתניה | צילום: ליאור קפלן

צופי ים, מבית היוצר של תנועת הנוער הצופים, מאמינים שהחינוך לאחריות, מנהיגות ובגרות מתחיל במים. נדב בן מאיר, רכז התנועה בעיר נתניה ומנהלה בפועל שופך אור על מה זה בכלל צופי ים

צופי ים נתניה | צילום: ליאור קפלן  

זה 12 שנים ששבט צופי ים פועל בעיר נתניה, תנועת הנוער המיוחדת שמקנה אחריות וכושר מנהיגות לחניכיה באמצעות הפעילות והעשיה בים. השבט המקומי סירונית צופי ים מונה מאה חברים, ומאמין כי החינוך הנכון יותר עבור דור ה-Y הוא דרך חוויות ואילו חוויות מעצימות יותר מאשר אלו במים?
נדב בן מאיר (25) בוגר התנועה בעבר, רכז השבט ומי שמנהל בפועל את הסניף הנתנייתי בהווה מסביר על הפעילות בשבט "הפעילות מורכבת מילדים ונוער היוצאים לים על סירות מפרש, פעולה שמצריכה רצינות, בגרות ואחריות. על כל סירה ישנם 10 חברים ומי שמפקד על הסירות בים הם נערים בכיתה י"א, כמובן עם כל הליווי שנדרש".
על הערכים המובילים את התנועה בכלל ואת השבט המקומי בפרט הוסיף בן מאיר " הערכים שאנו מקנים לחברים בשבט באמצעות העשייה הם בראש ובראשונה רעות, מנהיגות, אכפתיות ואהבה לטבע"
בן מאיר חתם את דבריו ואמר "השבט הוא לגמרי בית ואנחנו משפחה אחת גדולה שפתוחה ותשמח לצרף עוד ועוד אחים לשבט"
פעילות ראשונה תתקיים ביום שבת 1.9 לכיתות ה'-ו' בין השעות 9:00-12:30, כיתות ז-ט' בין השעות 12:00-16:30. נפגשים במדרגות מתחת לכיכר העצמאות, שתי הפעולות הראשונות ללא תשלום.