פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אילן שלום בבית הספר לריקוד "מוזה"  אין מה לעשות איתם, הם רק רוצים לרקוד אילן שלום בבית הספר לריקוד "מוזה"

מרכזים קהילתיים מזרח נתניה פתחו במתנ"ס קרית השרון בית ספר למחול "מוזה" הזוכה להצלחה מרובה עם 500 תלמידים ותלמידות הלומדים בו את כל סגנונות המחול 

"מוזה" מנוהלת על ידי אורית סגל, בוגרת אנסמבל בת-שבע ובוגרת האקדמיה למחול בירושלים ואוניברסיטת "לידס" באנגליה.

אילן שלום בבית הספר לריקוד "מוזה" 

אורית בחרה בקפידה את המורים, רקדני להקות ומורים מובילים בארץ במגוון תחומי המחול: היפ הופ, בלט קלאסי, בלט לגיל הרך, מחול מודרני-ג'אז, אקרובטיקה, התעמלות אמנותית ועוד.

צוות המורים שהגיע היישר מתוכנית הטלויזיה 'רק רוצים לרקוד' מזמין בחסות המרכז הקהילתי את תושבי האזור והסביבה להתנסות של שבוע חינם.

אורית סגל מנהלת "מוזה" מספרת "במשך שנים, מעט מאוד בנים העזו להכנס לשיעורים במוזה. לפני כשלוש שנים נכנס יום אחד לסטודיו איליי שלום (תלמיד כיתה ח'), וביקש להתחיל לרקוד למרות שלא רקד אף פעם. הוא התחיל בשיעורי היפ הופ ויום אחד נכנס לשיעור בלט והתאהב. מאז הוא רוקד כל יום את כל הסגנונות ומככב על במות שונות ברחבי הארץ. בעקבותיו החלה נהירה של בנים בכל הגילאים שקיבלו אישור לכך שאפשר להיות גבר גבר וגם רקדן מדהים. כיום רוקדים במוזה כ70 רקדנים מופלאים, חלקם הגדול במסלולים מקצועיים ובלהקות תחרותיות. המפגש בין הבנים לבנות בתוך עולם המחול יוצר אווירה מיוחדת במינה".

מ"מוזה" במתנ"ס קרית השרון נמסר "אנו מייחלים שמכאן יתחיל שינוי של ממש בגישה השמרנית כלפי בנים בעולם המחול ומזמינים את כל מי שהריקוד זורם לו בדם להצטרף אלינו לשבוע ניסיון חינם".