פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
הפנינג בשכונת דורה לציון יום הולדתה ה-40 למיכל בן רעי ז"ל הפנינג מרגש לציון יום הולדתה של מיכל בן רעי ז"ל הפנינג בשכונת דורה לציון יום הולדתה ה-40 למיכל בן רעי ז"ל
עמותת מעגל נשים נתניה והסביבה לזכרן של הילה ומיכל ערכה ביום שני האחרון הפנינג ענק בשכונת דורה. ההפנינג נערך לציון יום הולדתה ה-40 של מיכל אהרונוף בן רעי, שהוא במקריות גם יום השנה ה-9 להרצחה של הילה בכר עם ילדיה ע"י בעלה

בנות המעגל החליטו לייסד מסורת חדשה בעיר ולהפוך את ה-23/10 מיום עצוב וקשה ליום משמח שהוא כל כולו נתינה.

מתנס דורה אירח את ההפנינג הענק אליו הגיעו כ-500 משתתפים, שנהנו משלל פעילויות: איפור פנים, צמות, קעקועים, מגוון של דוכני יצירה, מתנפחים, ליטוף חיות, הפעלות, דוכני מזון ואפילו מופע מרהיב של קוסם שריתק את הקהל.

פעילות קהילתית - הפנינג מרגש לציון יום הולדתה של מיכל בן רעי ז"ל
 

כל המפעילים שהגיעו למקום וכל הדוכנים ניתרמו עבור ההפנינג. "שמעתי שמיכל בו רעי תרמה ועזרה לתושבי השכונה" סיפרה אחת המשתתפות "כל כך כיף פה, אני רוצה לחזור לפה שוב" אמר אחד הילדים שהגיע לאירוע.
בשעה 17:30 הפריחו בנות המעגל לשמיים, בטקס מרגש, 40 בלונים לבנים לציון יום הולדתה של מיכל, טקס שהתקיים במקביל בכל המעגלים בארץ.
נטלי פדר, יו"ר המעגל "התרגשנו מאוד יחד עם משפחת בכר ואהרונוף בן רעי לראות את העיניים הנוצצות של הילדים החוגגים. הרגשנו שהילה ומיכל מביטות עלינו באהבה".

פעילות קהילתית - הפנינג מרגש לציון יום הולדתה של מיכל בן רעי ז"ל

קרן דורון, יו"ר נוספת של המעגל הוסיפה "אנחנו מבקשות להודות מכל הלב, לשגיא אבודרהם, מנהל מתנס דורה שאירח את ההפנינג המדהים הזה, ולהודות לבני הנוער של מתנס דורה ומתנס נאות הרצל על כל העזרה להצלחת ההפנינג. ההתגייסות שלהם ורוח ההתנדבות שלהם פשוט הרחיבו לנו את הלב. ממש לא מובן מאליו. וכמובן, תודות לכל הספקים שהתגייסו ובאו וסייעו לנו ללא כל תמורה לשמח את הילדים".

פעילות קהילתית - הפנינג מרגש לציון יום הולדתה של מיכל בן רעי ז"ל