פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מבצע הקש בדלת מבצע "הקש בדלת" יוצא לדרך  מבצע הקש בדלת
​יום ההתרמה "הקש בדלת", אחד המבצעים המרכזיים שמקיימת האגודה למלחמה בסרטן, לגיוס משאבים כספיים יתקיים מחר, ה- 23.10. את ההתרמה יתחילו תלמידי בית ספר טשרניחובסקי שהצטיינו בשנה שעברה
זו השנה ה-57 לקיום מבצע הקש בדלת, מה שמעיד כי הפך מזמן למסורת.

סגן ומ"מ ראש העיר נתניה אלי דלל נותן חסות וסיוע למבצע הקש בדלת ואף מעניק תעודות הוקרה בסיום המבצע. דלל מלווה את המבצע יחד עם סיגל אקל, מנהלת סניף האגודה למחלמה בסרטן בנתניה. ככל הנראה המבצע יפתח עם תלמידי בית ספר טשרניחובסקי שהצטיינו בשנה שעברה. דלל מלווה את המבצע ב-20 השנה האחרונות ומשבח את פעילות סניף האגודה בעיר, העושה עבודת קודש בנושא ופנה לציבור הרחב לתרום, כל אחד על פי יכולתו, למען המטרה החשובה שהיא בבחינת הצלת חיים.

תרומות הציבור מאפשרות לאגודה לפעול לקידום המחקר, המניעה, הגילוי המוקדם, דרכי האבחון, שיפור דרכי הטיפול והשיקום וקידום זכויות החולים. 

את מבצע הקש בדלת הארצי מובילה השנה ליאורה עופר, יו"ר מליסרון ועופר השקעות שאמרה "המחלה הזאת אינה מבדילה בין דם לדם והיא גובה את חייהם של ילדים ומבוגרים מכל חלקי החברה. על כן דרושה לנו יותר מתמיד התגייסות רחבה ככל הניתן למאבק בסרטן. באגודה למלחמה בסרטן יחידי סגולה עושים ימים כלילות כדי להקל על הכובד הנוראי הזה. יחידי סגולה אלו הפכו את חייהם שלהם לגשר שמקל, שמרומם, שמשכיח מליבם של החולים ולו לרגע קט את רוע הגזרה. יחידי סגולה שעוטפים את העולם בחיבוק, בחמלה ובעשייה אין סופית, כדי להוסיף תקווה וצבע לחייהם של חולים".