פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מרכז הלמידה במתנ"ס דורה דור(ה) מחר: מרכז למידה ייחודי בדורה מרכז הלמידה במתנ"ס דורה
במרכז, המעניק פעילות לימודית באנגלית ובמתמטיקה לתלמידי ג'-ח', ייפתח בקרוב גם קורס פסיכומטרי מסובסד. רכזת המרכז, אניטה אלגריסי: "אנחנו רוצים לגרום לילדים להכיר ביכולות שלהם וללמוד בעתיד במוסדות אקדמיים"
מרכז למידה ייחודי, העונה לשם דור(ה) מחר, נפתח לפני כחודשיים בשכונת דורה.
במרכז, שמאז נפתח גייס לשורותיו כבר כ-60 תלמידים, מתקיימות פעילויות לימודיות והעשרתיות במקצועות אנגלית ומתמטיקה המלוות על ידי מורים מקצועיים במחיר סמלי. מרכז הלמידה פעיל בימים א-ג' ומיועד לתלמידי כיתות ג'-ח', המגיעים פעם בשבוע לשיעור בן שעה אחת וזוכים בין השאר לתגבורים, מרתונים לימודיים ובהמשך ישולבו גם קורסי קיץ. יש לציין את היחס האישי הניתן לכל תלמיד והלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות של עד 6 תלמידים בכיתה. 

נתניה רבתי

מרכז הלמידה, הפעיל במתנ"ס המקומי בדורה, נפתח תחילה כתגבור עבור ילדי העיר, אך עד מהרה החל לקלוט ילדים מרחבי נתניה, בהם תושבי השכונות קריית נורדאו, נאות שקד, גלי ים ואגמים. יצוין כי בחופש הנוכחי בחג החנוכה הועברו במיוחד הפעילויות הלימודיות לשעות הבוקר, כדי לאפשר לתלמידים ליהנות גם מהפעילויות השוטפות במתנ"ס. לאחרונה נוסף למרכז קורס פסיכומטרי במחיר מסובסד לתושבי השכונה שייפתח ב-8 בינואר.

הדרך הנכונה  

"המטרה שלנו היא ליצור סגנון למידה אחר ופתוח יותר בשונה מבית הספר", מספרת אניטה אלגריסי, תושבת השכונה המרכזת את הפעילות במרכז הלמידה. "הילדים מגיעים לכאן בשמחה והמטרה היא להוביל אותם ולהראות להם את הדרך הנכונה. חשוב לי שיידעו שיש להם את היכולת להתקדם וללמוד בעתיד במוסדות אקדמיים. חשוב לציין לטובה את שיתוף הפעולה הטוב עם המחנכות, המורות ובתי הספר השונים, ואני מודה ליו"ר הנהלת המתנ"ס יוסי דורון ומנהל המתנ"ס, שגיא אבודרהם, שרגישים מאד לצרכי הילדים ופועלים כל העת למענם".