פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תעודות הוקרה למלאק פרחן ולגולן יוסיפון  תעודות הוקרה לפקח ולתושב שנטרלו את המחבל תעודות הוקרה למלאק פרחן ולגולן יוסיפון
ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, והשר לביטחון פנים, גלעד ארדן, העניקו תעודות הוקרה לפקח העירוני ולתושב שנטרלו ופגעו במחבל בשוק העירוני בשבוע שעבר. השר ארדן: "מצדיע לגיבורים"
אתמול (שלישי) ביקר השר לביטחון פנים גלעד ארדן עם צוותו בנתניה. במהלך הביקור העניקו השר וראש העיר, מרים פיירברג-איכר, תעודות הוקרה למלאק פרחן, הפקח שנטרל את המחבל בפיגוע בשוק העירוני בשבוע שעבר ולגולן יוסיפון אשר ירה במחבל.

תעודות הוקרה למלאק פרחן ולגולן יוסיפון

השר ארדן ציין בדבריו כי לעיר נתניה יועבר כ-650 אלף ₪ לטובת השיטור העירוני ובנוסף יתווספו לנתניה 19 תקנים לשוטרי מקו"ף שיסיירו בחופים ובמוקדים הומי אדם למען חיזוק תחושת בטחון האזרחים.

"הענקתי היום עם ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר תעודות הוקרה לפקח העירוני מלאק פרחן ולתושב העיר גולן יוסיפון שנטרלו את המחבל שביצע בשבוע שעבר את פיגוע הדקירה בשוק בנתניה". ציין ארדן "שני הגיבורים האלה הסתערו על מחבל עם סכין ביד ונטרלו אותו. הם מצטרפים לשורה ארוכה של אזרחים בכל רחבי מדינת ישראל: שוטרות ושוטרים, מאבטחים, אזרחים עם נשק ובלי נשק, שהצילו בחודשים האחרונים אנשים בזירות פיגוע. אני אמשיך לפעול כדי לאפשר לאזרחים מיומנים לשאת נשק, תוך הקפדה על ההכשרה המתאימה. בסוף זה גורם מכפיל כח ברחובות שמסייע רבות לכוחות הביטחון.״

את הביקור פתחה ראש העיר אשר העניקה לשר סקירה אודות העיר בתחומי הביטחון. ראש העיר ביקשה מהשר סיוע נוסף שיחזק את כוחות השיטור העירוני וכן הרחבה של סמכויות הפקחים. פיירברג-איכר: "אני מודה לשר ארדן על ביקורו בנתניה, נושא הביטחון הינו חשוב לנו מאוד ומשליך באופן ישיר על איכות חיי התושבים. יש לנו שיתוף פעולה מצוין עם המשטרה וסיוע מקצועי נוסף יסייע לנו".