פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מתגייסים למען זיו ביטון מתגייסים למען זיו ביטון מתגייסים למען זיו ביטון

מופע התרמה מצחיק וייחודי, פרי עטם של שני תושבי נתניה, ייערך בשלישי הבא, כאשר כל ההכנסות יהיו קודש למאבקו במחלת הסרטן של הנער בן ה-15, זיו ביטון
יש הרבה מטרות ומקומות שאפשר לתרום להם, אבל למטרה הזו חשוב לתת רגע. תרשמו ביומנים: יום שלישי, 17 במאי 2016 בשעה 20:00 בערב, אולם דוהל בתל אביב.

חברי מופע ההתרמה שהתגייסו למען זיו ביטון

האירוע: מופע התרמה ייחודי ומצחיק שנכתב במיוחד עבור הנער זיו ביטון בן ה-15, שנאבק במחלת הסרטן, וכל ההכנסות מן המופע יועברו על מנת לסייע לו להגשים חלום, שעבור רבים מאיתנו נראה אולי כמובן מאליו: להיות בריא.

הפקה מושקעת

יוזמת המופע היא ריקי בן עזרא-אסור, תושבת נתניה, שנחשפה לסיפורו הקשה של זיו ביטון, שהוא אחיו הקטן של גיסה. בנוסף למחלה איתה הוא מתמודד, התוודעה ריקי גם לקשיים הכלכליים של משפחתו. מאחר ולא יכלה לעזור להם מבחינה כספית, החליטה להעלות מופע שכל הכנסותיו יהיו קודש למשפחתו של זיו. במופע המושקע ייקחו חלק כ-60 איש, בהם אנשי הפקה, שחקנים, רקדנים, זמרים ונגנים.
המופע בנוי מקטעי משחק מצחיקים, ריקודים, קאברים ומחרוזות שירים.
חשוב מאוד להדגיש כי מדובר במופע שמח, שיתקיים באווירה קומית ומבלי להזכיר את עניין המחלה, אלא במטרה לספק עבור כל האנשים שרכשו כרטיס ערב מהנה ומצחיק.
את קטעי השירה והמשחק יבצעו סטודנטים מוכשרים שהולכים להיות הדבר הבא בעולם הבידור, וכמו כן יצוין כי כל העושים במלאכה מבצעים זאת בהתנדבות מלאה תוך כדי תחושת נתינה ואהבת הזולת.

פעילות קהילתית - מתגייסים למען זיו ביטון

גיוס בוואצאפ

ריקי בן עזרא-אסור (24) מגיעה מעולם המשחק, תחום אותו למדה, ובשנים האחרונות עוסקת בבימוי, בין היתר של הצגות פרטיות ומופעים לבתי ספר. המופע 'תנו רגע' הוא ההפקה השמינית שלה. "אני עוסקת בתיאטרון ובבימוי ויש לי מספיק חברים מוכשרים בתחום, אז החלטתי לנצל את זה כדי לעזור לזיו", מספרת ריקי. "פתחתי קבוצת וואטספ של חברים מתחום ושאלתי האם יהיו מוכנים להעלות מופע התרמה בהתנדבות. לשמחתי ההיענות הייתה מדהימה. 60 איש משתתפים במופע, זו כמות אסטרונומית ואת חלקם אני אפילו לא מכירה. התחלנו לכתוב ולארגן חזרות, אולם ותרומות ובסופו של דבר זה קרה".
מה הכי חשוב לך במופע למען זיו?
"יש בהפקה אווירה מאוד ברורה של טוב ושמח. מהיכרות אישית, אני יודעת שמצב רוח זה הדבר הכי חשוב שיש וחשוב לי שלזיו יהיה מצב רוח טוב ושניתן לו הרגשה טובה, כי הוא פשוט לא מאמין שזה קורה לו. האמת שזה חשוב לי אפילו יותר מהכסף שנשיג, כי כסף הוא אמצעי אבל לא קונה מצב רוח טוב. אני וכל ההפקה והצוות מאחלים לו כמובן רפואה שלמה וכמה שיותר מהר".

פעילות קהילתית - מתגייסים למען זיו ביטון

מנתניה באהבה

אנשי ההפקה שהתגייסו במיוחד למען הצלחת המופע הייחודי הם רובם ככולם נתנייתים, בהם קובי ימין, אביב אבידן, תהילה כהן, אביחי סזנגר, עדן קהלני, נירית מלמד ויונתן פתחיה.
לקהלני, המתגורר בצפון העיר, היכרות מוקדמת עם בן עזרא-אסור, כשלפני מספר שנים עבדו השניים בצוותא בגלידריה 'סורנטו' באזה"ת החדש של נתניה, שכבר הספיקה להיסגר בינתיים. בימים בהם עסקו השניים בתחום הגלידות, ודאי לא שיערו שישובו לשתף פעולה ויכתבו יחד מופע למען מטרה נעלה – מאבק במחלת הסרטן.
"ריקי פנתה אלי כדי שאעזור בכתיבת המופע וכמובן שנעניתי בשמחה", אומר קהלני, הנחשב לפעיל מאוד בעיר, עוסק בהוראת חינוך מיוחד ונוער בסיכון ובנוסף מוביל ומנהל פרויקטים חברתיים. "אני מאמין שלתת מעצמי עבור האחר זו חובה".

תרמת-שילמת!

גם בכל הקשור למחירי הכרטיסים לערב המרגש הלכו המפיקים על קונספט ייחודי. מחיר המינימום לכרטיס עומד 50 ש"ח, כאשר מעבר לזה ישנה אפשרות לציבור רוכשי הכרטיסים לתרום כאוות נפשם במתכונת של תרמת-שילמת! המשמעות: כל סכום שיינתן יוגדר כעלות הכרטיס ויופנה כמובן למאבקו של זיו ביטון במחלת הסרטן.
וברגע אישי של כנות, בימים בהם הכל סובב סביב כסף, נעים לראות חבורה גדולה ואיכותית של אנשים, ששמה את ערך ההתנדבות כנר לרגליה ומשקיעה מזמנה ומרצה למען מטרה חשובה כל כך: הצלת חיים.