פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
רכישת בגדי חורף לעשר ילדי פנימייה קבוצת "תומכות מעגל" עוזרת לקבוצת "מעגל נשים" נתניה רכישת בגדי חורף לעשר ילדי פנימייה

עם פתיחת השנה, ישבנו לשוחח עם בנות מעגל נשים נתניה על פעילותן לשנה הקרובה. יו"ר המעגל, קרן דורון, מספרת כי השנה יצאה לפעולה קבוצה חדשה שנקראת "תומכות מעגל" בה חברות 10 נשים ייחודיות שלוקחות חלק בלתי נפרד מפעילות המעגל.

דורון מספרת: "מעגל נשים נתניה והסביבה שייך לארגון מעגל נשים העולמי ולכן כפוף לנהליו המגבילים את כמות המשתתפות. לאור הפניות הרבות של נשים להצטרף למעגל החלטנו השנה לפתוח קבוצה מקבילה, הראשונה בארץ, שנקראת 'תומכות מעגל'".

מה עושות קבוצת "תומכות מעגל"?

זו קבוצה סגורה של נשים שנבחרו בקפידה כנשים בעלות עשייה, תרומה ונכונות לעשות למען העיר שלנו. התומכות לוקחות חלק בעשייה של המעגל ומהוות כוח עזר חשוב ומרכזי. "רק לאחרונה התומכות שלנו הוציאו לפועל שני פרויקטים קטנים ומקסימים- האחד רכישת בגדי חורף לעשר ילדי פנימייה שמנותקים ממשפחתם והשני חגיגת עלייה לתורה לנער מקסים מאחת השכונות בעיר". עוד הוסיפה דורון "התומכות היו אלו שהגו את הפרויקטים, ניהלו אותם והוציאו אותם אל הפועל בשיתוף בנות המעגל וממש בימים אלו הן עמלות בארגון חגיגת בר מצווה לנער מאחת השכונות בעיר. אין ספק שהתברכנו בקבוצה מדהימה של נשים".

פעילות קהילתית - קבוצת "תומכות מעגל" עוזרת לקבוצת "מעגל נשים" נתניה

מזון שקנו "תומכות מעגל" לילד שעלה לתורה

ומה עוד עומד על הפרק של מעגל נשים נתניה השנה?

על כך מספרת דורון "השנה אנו עומדות בפני פרויקטים רבים ומרגשים שעדיין לא נוכל לתת פרטים לגביהם אך אוכל לספר שאנו עובדות ביתר שאת בשביל לסייע ולעזור לכמה שיותר אוכלוסיות באזור שלנו. בנוסף, אנו מתכננות להוציא לפועל שני אירועים גדולים- האחד ערב סטנדאפ בהופעה של סטנדאפיסטים מובילים. הכנסות הערב יוקדשו למען המרכז לנפגעי תקיפה מינית באזור השרון. והאירוע השני הוא אירוע הוולנטיין המסורתי שלנו שיכלול הופעה של אחד הזמרים המובילים בארץ, מסיבה והמון הפתעות. הכנסות הערב יוקדשו לפרויקטים הגדולים של המעגל שעליהם נוכל לספר בהמשך. אין ספק שאנו מתרגשות לקראת השנה החדשה שמביאה עימה שלל עשייה מבורכת ומספקת."