פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
פרס שחקן השמחט המצטיין הצעיר לתושב נתניה פרס שחקן השמחט המצטיין הצעיר לתושב נתניה פרס שחקן השמחט המצטיין הצעיר לתושב נתניה

ניקיטה חנין בן ה-14, שחקן מועדון השחמט העירוני אליצור נתניה זכה בפרס השחקן הצעיר המצטיין מבין 56 שחקנים מבלארוס, אוקרינה וישראל בתחרות אימון בקייב

הרב יהודה מרמורשטיין בבית ספר ש"י עגנון

במהלך השבוע האחרון יצאה משלחת של שמונה צעירים ישראלים ממרכז השחמט של אליצור עירוני נתניה כדי להשתתף בתחרות אימון בקייב. התחרות כללה שבעה סיבובים בשיטה שוויצרית בהשתתפות 56 שחקנים מאוקראינה, בלארוס וישראל. בין תלמידי המשלחת היה ניקיטה חנין בן ה-14 שחקן מועדון שחמט אליצור נתניה.
ניקיטה התבלט וזכה בפרס השחקן הצעיר המצטיין ביותר מכלל השחקנים. כמו כן, הוא זכה לחלוק את המקום השישי יחד עם אסיף סלומון (ממועדון השחמט אליצור פתח תקווה) בזכות הניקוד הגבוה אותו צבר.
יש לציין שהקבוצה הבכירה של מועדון השחמט העירוני צפויה להתחיל בחודש ינואר הקרוב את משחקיה בליגה הישראלית הלאומית הבכירה בשחמט.
מנהלי מועדון השחמט ניק קופולוב ועו"ד מיכאל לוריא אמרו: "ההישג הזה הוא חלק מתנופה משמעותית לה אנו עדים בתקופה האחרונה בהיקף הפעילות במועדון. המשתתפים זוכים לקטוף את פירות ההשקעה והעבודה הן ברמה הארצית והן ברמה הבינלאומית, אנו כבר נושאים עיניים לתחרויות גדולות שיבואו בקרוב".