פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
לילך תבור, טקס הענקת תעודות הוקרה  2 נשות חינוך מנתניה קיבלו תעודת הוקרה על פעילותן החינוכית לילך תבור, טקס הענקת תעודות הוקרה

לילך תבור, רכזת חינוך מיוחד ותוכניות אישיות מבית הספר היסודי שזר וד"ר שירלי עצמון מנהלת מרכז פסג"ה קיבלו השבוע תעודות הוקרה ממנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי

לילך תבור, טקס הענקת תעודות הוקרה

16 אנשי חינוך מצטיינים ממחוז תל אביב שהתבלטו בעשייתם החינוכית במהלך שנת הלימודים הקודמת, קיבלו ביום ראשון תעודות הוקרה על פועלם. בנתניה זכו לילך תבור וד"ר שירלי עצמון.

בדברי ברכותיה אמרה בין היתר מנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי: "אחד הערכים המרכזיים במחוז תל אביב הינו ערך המצוינות. מצוינות איננה מצב אלא תהליך. תהליך מתמיד של תביעה עצמית לשיפור, נחישות לחתור להשגת המטרות, מתוך אמונה ביכולת להשיגן. אתם, מחנכים יקרים, הוכחה לדבקות במטרה ואמונה במה שהנכם מובילים ומשמשים בכך דוגמא ומופת לעמיתיכם ולתלמידיכם."

לילך תבור

לילך תבור עובדת בבית הספר היסודי "שזר" 12 שנים. אוכלוסיית תלמידי ביה"ס מאופיינת בתלמידים בעלי קשיים רבים בתחומים הלימודיים והחברתיים. במהלך תקופה זו עבר בית הספר שינוי מהותי כשללילך יש חלק מרכזי בו. בתבונה וברגישות למדה את צורכי בית הספר והשפיעה רבות על תהליכי השינוי תוך שהיא מתגייסת לכל מטרה ועניין בנחישות ובעקביות. הנוכחות של לילך בחיי התלמידים משמעותית מאוד והיא מביאה איתה ערכים של אהבת האדם, יוזמה, הובלה, אופטימיות, מקצועיות ואחריות.

לילך אחראית על ילדי שילוב ועל תלמידים בשלוש כיתות החינוך המיוחד. היא מובילה שינוי בתהליכי הלמידה ומקפידה על ליווי ותמיכה מקצועית לכל כיתה ולתוכניות אישיות לכל לומד. החדר שלה הוא מרחב מוגן לתלמידים ומשמש ללמידה פרטנית על פי תוכנית אישית להרבה תלמידים שאינם בתוכנית השילוב.
לילך מלווה ומדריכה את המורות בכיתות ג'-ד' בהוראה בדרך המשחק ובהוראה דיפרנציאלית. היא מובילה יוזמה חינוכית בשינוי הייחודיות של בית הספר ובהפיכתו לבית ספר למשחק.
בזכות הגישה היחידנית הייחודית שלה היא הצליחה להשפיע על תלמידים רבים שהיו בתהליך נשירה, להישאר בכיתה, והכינה עבורם תוכניות לימוד אישיות. לילך הצטרפה לוועד המורים כדי לדאוג לרווחת הצוות. בכל חג היא דואגת למתנה קטנה וצנועה לכל איש מהצוות החינוכי והיא נכס גדול לבית הספר.

חינוך ומצויינות - 2 נשות חינוך מנתניה קיבלו תעודת הוקרה על פעילותן החינוכית

ד"ר שירלי עצמון, טקס הענקת תעודות הוקרה

ד"ר שירלי עצמון

שירלי עצמון מנהלת את מרכז פסג"ה בנתניה במהלך 6 שנים. בשנות ניהולה הפך המקום למרכז פיתוח סגלי הוראה חדשני, רלבנטי ומשמעותי ביותר בעיר. על מנת שהמרכז יצליח, גיבשה שירלי צוות מקצועי מסור ומאוחד ובנוסף שיפצה את הבניין ועיצבה סביבות למידה המשרות אווירה של בית למידה.
שירלי מקדמת מהלכים רבים בתחום הפיתוח המקצועי. היא יצרה עם מכללת לוינסקי "חממה" למורים חדשים וסטאז'רים, נבחרה על ידי מטה משרד החינוך להיות מאיץ חינוכי לתמיכה ביוזמות מורים ולסיוע לפיתוחן. היא יזמה תוכנית ייחודית לחניכת מורים חדשים על ידי מורים ותיקים, ובנוסף מכשירה מורים מובילים. אין פורום חינוכי ששירלי או מי מטעמה אינם נוכחים בו. היא הפכה לאוטוריטה מקצועית בעיני מנהלים, מפקחים ומורים ומשמשת דוגמה למנהיגה חינוכית משמעותית.
שירלי מחדשת ובונה תהליכים פורצי דרך ברמה המקומית וגם ברמה הארצית. היא שותפה בוועדות ארציות שונות. כך למשל השתתפה בוועדת שמעוני רם שבדקה את פעילות מרכזי הפסג"ה והציעה דרכים לשיפורן. שירלי מחויבת מאוד לתפקידה וכל מהלך שהיא בונה הוא לטווח ארוך. היא מאמינה בשיתופי פעולה ואינה מהססת לסייע לכולם. אל שירלי מגיעים מכל פס"גות הארץ כדי ללמוד וליישם תהליכים של פיתוח מקצועי.