פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי מעניקה את התעודה והפרס בית ספר איתמר זכה בפרס על עידוד קריאה להנאה מנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי מעניקה את התעודה והפרס

כנס הקוראים של מחוז תל אביב נערך בפעם ה-15 ובו הוצגו מיזמים חדשניים בהשראת קריאת ספרים בתחומי שילוב אמנויות וטכנולוגיה, תיאטרון, ציור ופלסטיקה ועוד 

מנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי מעניקה את התעודה והפרס

הכנס מסכם את יוזמות בתי הספר בתחום עידוד קריאת הספרים לאורך שנת הלימודים נערך אתמול (ראשון) בבית חיל האויר בהרצליה.

בכנס השתתפו עשרות תלמידים מ-14 בתי ספר ברחבי המחוז שהציגו את התוכניות והיוזמות החדשניות ביותר בתחום האוריינות ועידוד קריאת ספרים. בכנס השתתפו תלמידים, הורים, וסופרים.

את התעודות והפרס העניקו מנהלת מחוז ת"א במשרד החינוך חיה שיטאי שברכה את הזוכים ומנהלת אגף הספריות במשרד החינוך, שושי שלומי.

כ-40 בתי ספר במחוז תל אביב, השתתפו בתחרות על תואר הספריה הטובה ביותר והציגו את הפעילויות החינוכיות שהובילו לזינוק במספר קוראי הספרים. 14 בתי ספר עלו לשלב הגמר ומתוכם זכה בית הספר איתמר בנתניה כמצטיין בעידוד קריאה להנאה, ויקבל שובר קניה לספרים בסך 1000 שקלים.
בית ספר איתמר חרט על דגלו את פיתוח וקידום מיומנויות השפה העברית. הצוות לקח על עצמו את האחריות להנחלת השפה מתוך אמונה שלבית הספר תפקיד מרכזי בעיצוב אזרחים בחברת המחר.
בבית הספר פותחה תכנית רב תחומית בשילוב אומנויות לעידוד הקריאה. תכנית זאת מעודדת את לימודי השפה העברית וחשיבה מסדר גבוה ומשולבות בה משימות מגוונות לעידוד קריאה המשלבות את השיח הדבור ולמידה חווייתית.
תלמידי בית הספר הציגו בכנס הקוראים ה-15, את היוזמות הייחודיות של בית הספר בהן: "חדר בריחה" לעידוד קריאה באנגלית, שילוב למידה מתוקשבת, שילוב אומנויות, הפסקות פעילות לעידוד קריאה, פעילויות חווייתיות בעקבות קריאה בספרי ספריית פיג'מה, "מועדון קריאה" ועוד.