פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בנות אולפנית בר אילן    אולפנית בר אילן בנתניה הכי ערכית שיש בנות אולפנית בר אילן

על פי נתוני משרד החינוך, אולפנית בר אילן נתניה, דורגה במקום הראשון בארץ בתחום המצויינות הערכית. הרב יוסף שנה, ראש אולפנית בר אילן: "ברוך ה׳, זכינו בתלמידות מלאות בתודעת נתינה ועשייה". 

לדברי הרב יוסף שנה, ראש אולפנית בר אילן, החינוך לחסד מתקיים באולפנית לאורך כל שנות הלימוד

בנות אולפנית בר אילן   

הרב הדגיש כי העבודה על המעורבות החברתית באולפנית מושתתת על שני יסודות מנחים - היסוד הראשון הוא שהמעורבות היא בראש ובראשונה התנדבות, "שעד כמה שזה נשמע פשוט" הוא אומר "כשצריך למצוא מאות מקומות השמה כחלק מהמחוייבות האישית לבגרות, זה עלול להשכיח כי המטרה המרכזית היא בראש ובראשונה התנדבות למען הקהילה והחברה. הניסיון שלנו הוא למצוא ו״לייצר״ מקומות התנדבות משמעותיים לתלמידות, וכשזה אמיתי ודורש בלי פשרות, זה גם בסופו של דבר מספק ואפילו סוחף."

היסוד המנחה השני הוא שיתוף פעולה והובלה יחד עם התלמידות עצמן.
התלמידות באולפנית מתנדבות, מתרימות ומגייסות מתנדבים לעמותות שונות בנתניה ובארץ כולה, אבל בנוסף גם יוזמות פרוייקטים התנדבותיים שנתיים בהובלה מלאה שלהן.
בין היוזמות, פרוייקט "הוד והדר", במסגרתו הן מקיימות ביקור שבועי בבתי קשישים בשיתוף עם המחלקה לאזרחים ותיקים של עיריית נתניה, פרוייקט אותו הובילה בשנה החולפת התלמידה ליאורה שאואט שבעצמה התנדבה עם קשישה במשך השנתיים האחרונות.
כמו יזמו התלמידות, מרכז למידה שנותן מענה לתלמידות מכל השכבות בהובלה ויוזמה מלאה של התלמידה מור צדוק. עוד במיזמים: פרוייקט חונכויות, קבוצת ליצנות רפואית של האולפנית, ״מבצע סבתא״ - אימוץ של בתי אבות ועוד ועוד. כל זאת בנוסף למבצעי חסד שכבתיים ופרוייקטים מזדמנים.
הרב שנה: "ברוך ה׳ זכינו בתלמידות מלאות בתודעת נתינה ועשייה."