פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ציון לשבח לשני תלמידים מתמר אריאל בתחרות מדענים צעירים ציון לשבח לשני תלמידים מתמר אריאל בתחרות מדענים צעירים ציון לשבח לשני תלמידים מתמר אריאל בתחרות מדענים צעירים

טל חדד ולירון טזאיב, תלמידי בית הספר השש שנתי תמר אריאל - זכו בציון לשבח בתחרות מדענים ומפתחים צעירים לשנת 2017 ויסעו למחנה לימודי מדעי בגרמניה 

הזוכים הוכרזו ביום שלישי שעבר בטקס חגיגי במשכן הכנסת.

ציון לשבח לשני תלמידים מתמר אריאל בתחרות מדענים צעירים

במסגרת התחרות הוענקו פרסים למקום ראשון, שני ושלישי, 10 ציונים לשבח על עבודות בולטות וייחודיות ופרס על יצירתיות ע"ש נועם כנפו. כאמור בין הזוכים לציון לשבח נמנים: טל חדד ולירון טדז'יאב, שהציגו עבודה מדעית העוסקת בקירור רכיבי הספק, בטכנולוגיה חדשנית.

נמסר כי השנה הגיעו לשלב הגמר 66 מדענים צעירים - מבין מאות מועמדים מכל רחבי הארץ- תלמידים ותלמידות בגילאי 16 – 20 מרחבי הארץ.
תחרות "מדענים ומפתחים צעירים בישראל" היא תחרות ארצית שמתקיימת זו השנה ה - 20 כחלק מאירועי השבוע הלאומי למדע, החל בסמוך ליום הולדתו של אלברט איינשטיין. מתחרים בה מיטב הפרוייקטים המחקריים וההנדסיים שבוצעו בשנה האחרונה ע"י תלמידי תיכון מכל רחבי הארץ.
לזוכים השנה הוענקו מלגות לימודים והם עתידים לייצג את ישראל בתחרות אינטל אייסף בארה"ב, בתחרות מדענים ומפתחים צעירים של האיחוד האירופי וכמו כן כאמור ישתתפו במחנה מדעי באירוח ממשלת גרמניה ובועידת שוויץ למצטיינים.

חיה רובינשטיין, מנכ"לית בית הספר תמר אריאל: "תחרות מדענים ומפתחים צעירים היא פלטפורמה ייחודית המאפשרת לתלמידים ליישם הלכה למעשה את החומר הנלמד בכיתה, אך גם ובעיקר, את היצירתיות הטמונה בהם, את היכולת שלהם לחשוב וליצור בצורה ייחודית. התהליך הארוך, אותו עברו התלמידים החל משלב המיונים הראשוני, ועד הטקס החגיגי במשכן הכנסת, בו זכו התלמידים בציון לשבח, היה מאתגר ומחשל ואיפשר לתלמידינו אינטראקציה עם תלמידים טובים ומצטיינים מכל בתי הספר, מה שהפך את התהליך לחוויה אינטלקטואלית."