פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
המכללה האקדמית נתניה תחום ה- AdTech מגיע לאקדמיה המכללה האקדמית נתניה

תואר שני (MA) בתקשורת עם התמחות בטכנולוגיות מדיה מתקדמות, שיווק ופרסום ייפתח בשנה"ל הקרובה במכללה האקדמית נתניה 

Advertising Technologies -AdTech הן הטכנולוגיות המשנות את האופן בו עסקים מאתרים לקוחות באופן מדויק, פורצות את גבולות השיווק הקונבנציונלי ומגישות לכל משתמש את המידע המתאים לו באופן ספציפי. 


המכללה האקדמית נתניה מציעה מסלול המיועד לבוגרי תואר ראשון בתקשורת ובמדעי החברה המעוניינים להשתלב בעולם השיווק בדיגיטל והן לאלו העוסקים בתעשיית השיווק, הפרסום והתקשורת המעוניינים להרחיב את השכלתם ולקבל כלים מעשיים בתחום החם בעולם הפרסום והשיווק.
תכנית הלימודים תכלול קורסים תיאורטיים וסמינרים מחקריים המחוברים לשטח, ומגשרים בין הידע האקדמי הנצבר, מחקרים עדכניים וסוגיות בוערות בעולם העסקי. בנוסף כחלק מתכנית הלימודים לתואר שני הראשונה מסוגה בישראל, יתקיימו סדנאות מעשיות ומסטר-קלאס בהובלת מומחים מחזית העשייה: שיווק בסביבת ה- AdTech, הכרות עם כלים ל- Targeting של קהלים, כלי הפרסום בעולם הדיגיטלי.
דיקן ביה"ס לתקשורת במכללה האקדמית נתניה, פרופ' מוטי נייגר: "שיווק דיגיטלי היום הוא חלק בלתי נפרד מהצלחה של כל מותג ועסק. הטכנולוגיות המתקדמות שיש היום משנות לחלוטין את האופן שבו עולם השיווק והפרסום מתנהל ולכן צריך להסתכל עליו במבט פרקטי. בתכנית החדשה אנחנו מכינים את הסטודנטים הן מחשבתית-תיאורטית והן מעשית לעולם בו הטכנולוגיה מפלחת ומטרגטת קהלים ויש צורך להבין את המערכות השונות כמו גוגל אדוורדס ודאבלקליל, אופני קניית שטחי פרסום באינטרנט, והתנהלות הרשתות החברתיות השונות. המרצים בתכנית מובילים בתחומם ובאמצעותם יקבלו הסטודנטים את הידע העדכני ביותר תוך שהם מכירים את בכירי התעשייה. אנחנו שמחים לשוב ולהרים את רף החדשנות בלימודי התקשורת, וצופים התעניינות רבה במסלול"