פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תלמיד תיכון תקציב החינוך לשנת תשע"ו: כ-450 מיליון שקלים תמונת אילוסטרציה. צילום: fotolia

מערכת החינוך בנתניה תכלול השנה 364 גני ילדים, 52 בתי ספר יסודיים ו-27 בתי ספר על יסודיים.

43,547 תלמידים יתחילו את שנת הלימודים תשע"ו, מתוכם, 11,147 ילדי גנים, 19,150 תלמידי יסודיים, 13,250 תלמידי חטיבות הביניים והתיכוניים. 3,168 ילדים יעלו לכיתה א'.  

בתי הספר בנתניה זוכים בפרסי חינוך ארציים

מערכת החינוך בנתניה פותחת שנה חדשה עם תקציב חינוך של כ-450 מיליון שקלים, המהווה למעלה משליש מתקציב העירייה הכולל. 

השקעתה של העיר בחינוך באה לידי ביטוי גם בקנה מידה ארצי ובינלאומי עם פרסים והישגים, ביניהם: 6 בתי ספר מנתניה מהערכיים בארץ, מדליית זהב לדור שמויש, בוגר בי"ס אורט גוטמן באולימפיאדת המתמטיקה הבינלאומית, תלמידי ט' בריגלר זכו במקום שלישי בארץ במתמטיקה, תלמידות ש"י עגנון זכו בתחרות לבניית אתרים, נבחרת הרובוטיקה של בית הספר אורט ליבוביץ' זכתה בפרס "הרוקי אולסטאר" בתחרות הרובוטיקה הארצית והבינלאומית, תלמידים מבי"ס ש"י עגנון, שפירא ואורט ליבוביץ' זכו בתחרות טכנודע, 2 תלמידים מאורט גוטמן זכו בתחרות סינית, ועוד.

מרים פיירברג-איכר מברכת את תלמידי העיר ואת צוותי החינוך:

"במהלך הקיץ השקענו משאבים רבים בבינוי גנים חדשים לקליטת ילדי גיל 3, שדרגנו וטיפחנו את מסגרות החינוך, השקענו משאבים רבים להפעלת תוכניות חדשות ופורצות דרך, תוך התמקדות במסלולים הטכנולוגיים ותגבור הלמידה בתחומים אלה בקרב תלמידות, כדי להרחיב את יכולת המימוש העצמי ואת יכולת ההשפעה על הקריירה העתידית של התלמידות. בתוך כך השקענו למעלה מ – 20 מיליון שקל בתוכניות להעלאת אחוזי הזכאות לבגרות ולשמחתנו ראינו ברכה בעמלנו: עליה של 4.3% באחוזי הזכאות לבגרות, כך שכיום עומד אחוז הזכאות לבגרות על כמעט 70%, נתון שהוא מעל לממוצע הארצי. בשמי ובשם חבריי למועצת העיר אני מבקשת לאחל לכולנו שנה של הצלחות". 

סגנית ראש העיר, הד"ר אביטל לאופר, הממונה על החינוך: "נתניה היא מן הערים המשקיעות ביותר במיזמים חינוכיים המיועדים להרחיב את אופקיהם של תלמידי העיר. לכל גיל יש תוכנית ייחודית הממומנת על ידי העיר שמטרתה לקדם ולהעשיר את התלמידים. אני נרגשת ומצפה יחד עם התלמידים לשנה מלאה בחוייה לימודית מעשירה ומעצימה."

ראש מינהל חינוך וחברה, טובה דולב: "בשנה זו נעמיק בבניית השותפות עם קהילת ההורים. בסיוע של הנהגות ההורים המוסדיות, נעסוק בפיתוח המודל העירוני לביסוס מהפכת החדשנות החינוכית והמשך מיצובה של נתניה כעיר המובילה חדשנות חינוכית ומהווה מודל והשראה לרשויות נוספות".