פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אן זיוי וירדן ויזל | צילום: עדי אורני "קידשנו את ערך החברות וכולם ראו שהיה לנו טוב ביחד" אן זיוי וירדן ויזל | צילום: עדי אורני

אן זיוי, חצי מהצמד אן וירדן, כבר לא יכולה לחכות לגמר הגדול של המרוץ למיליון בשבת. בראיון מיוחד היא מספרת על ההישג המפתיע, שינוי המגמה לאורך המרוץ, מתרגלת לשמה החדש ("כל היום קוראים לי זינה") ומספרת מי הפייבוריט שלה 

בשבת הקרובה ייערך הגמר הגדול של העונה השישית של המרוץ למיליון.  

אן זיוי וירדן ויזל | צילום: עדי אורני

דניאל ואליהו, טוהר ואוולין ורגב והלן הגיעו לישורת האחרונה ויתמודדו על הפרס הגדול באחת העונות המרתקות של תכנית הריאליטי המצליחה. מי שלא יהיו שם הן אן וירדן, הזוג המפתיע של העונה וללא ספק חביבות הקהל.

מערכת היחסים המיוחדת בין השתיים הובילה אותן לשלב גבוה מאוד בתחרות ואף לרביעייה האחרונה, אלא שאז השתנו חוקי התכנית במפתיע, רגב והלן חזרו ובסופו של דבר צמד "הזינות" הודחו ברבע הגמר.
החצי הבלונדיני של הצמד, אן זיוי, היא נתנייתית מבטן ומלידה. בראיון לאתר "נתניה נט" היא מספרת על התחושות לקראת הגמר הגדול, היחסים עם שאר הזוגות שהגיעו לפוטו-פיניש וכמובן על שיתוף הפעולה והדרך האינטנסיבית שעברה עם שותפתה למרוץ, ירדן ויזל.

"אני ממש מתרגשת לקראת הגמר כי ההתנהלות סביב המרוץ עם שידור הפרקים הפכו לחלק מהחיים שלי", אומרת אן בראיון ל"נתניה נט". "אי אפשר להפריד את זה ומוזר לחשוב שזה נגמר בשבת, יהיה מנצח וזהו. אני גם שמחה וגם עצובה. אני אוהבת את כל הזוגות שבגמר ומאחלת להם בהצלחה, אבל ברור שיש צביטה בלב שאנחנו לא שם".

אנשים בנתניה - "קידשנו את ערך החברות וכולם ראו שהיה לנו טוב ביחד"

אן זיוי וירדן ויזל | צילום: רוני בלחסן

האמנת שתגיעו כל כך רחוק?
"חד משמעית לא וכל מה שרציתי בהתחלה זה לא לעוף בארץ. עלינו עוד שלב ועברנו עוד מדינה וכל פעם היינו כל כך בהלם. היה שלב שעצרנו לרגע והבנו שאנחנו פשוט זוג חזק בליגה של הגדולים ובמים העמוקים".
כולם מיתגו אתכן כחמודות, קטנות וחלשות שיתקשו להתמודד עם משימות פיזיות.
"(צוחקת) עכשיו אני 7 קילו יותר, בתכנית הייתי אפילו יותר פצפונת. למרות שאנחנו קטנות וחלשות יחסית מבחינה פיזית, איימנו על זוגות אחרים שהגיעו למצב בו שמו לנו עצור וזה מראה על משהו. הגענו למה שהגענו בזכות ואני גאה בעצמי ובירדן שהתמודדנו עם דברים שעכשיו אני רואה אותם בטלוויזיה ולא מאמינה. לצפות בזה מהצד עם אוכל ותה חם זה וואו. בדיעבד, הבנו שכשאתה במשחק האדרנלין מטורף והרצון לעבור עוד משימה ועוד יעד גובר על הכל. אתה עובר את קצה גבול היכולת שלך וזה בדיוק המרוץ למיליון".

למעשה, הקדמתן את רגב והלן ברבע הגמר ורק השינוי בחוקי הפורמט הוביל בסופו של דבר להדחה שלכן.
"זה מאכזב ומבאס. שוב, ככל שאתה מתקדם אתה יותר באטרף והגוף בוער להגיע לגמר ולמיליון. בהתחלה לא חושבים על זה ולאט לאט זה קורה. בסופו של דבר נכון שהם הודחו לפנינו אבל אני וירדן כל כך שמחות על הדרך שלנו. גם כשרבנו היינו מאוד מאופקות, קידשנו את ערך החברות ואני דווקא שמחה שזה נגמר איך שזה נגמר, כי יכול להיות שעוד פרק או שניים זה היה נראה אחרת".

היחסים עם הפיינליסטים דניאל ואליהו ידעו עליות ומורדות. התחלתם בתור חברים טובים וסיימתם בריב.
"במרוץ יש אמוציות מטורפות ואתה לוקח את הדברים בצורה הכי קיצונית שיש. היום הכל מאחורנו וכולנו חברים טובים".

אנשים בנתניה - "קידשנו את ערך החברות וכולם ראו שהיה לנו טוב ביחד"

אן זיוי וירדן ויזל | צילום: מיכה לובטון 

"עשינו שיעורי בית"

אן זיוי (24) נולדה וגדלה בשכונת רמת פולג בנתניה. היא אחות בכורה לאיב (22) המתגורר בניו יורק ואמה (16), תלמידה. לפני המרוץ הייתה בעלת עסק לכובעים בעלי רקמות וכיום עובדת על עסק חדש בתחום האופנה. בין לבין היא וירדן מוזמנות להשקות רבות ולאחרונה צילמו יחד באילת קמפיין לבגדי ים של חברת "פרפל". כזכור, במשך רוב העונה ניסתה ירדן לשדך לאן לא מעט חתיכים ממדינות שונות, אבל הסירו דאגה. אין מה לדאוג לזיוי, שחובקת חבר כבר חמישה חודשים העונה לשם מתן גנזי ומתגורר בכפר נטר. "אין כמו ישראלי, קרוב לבית שתמיד מבין אותי ותומך בי. הוא מדהים ואני מאושרת", היא מעדכנת.

לאורך דרכן הארוכה במרוץ ובניגוד ללא מעט מתמודדים, נמנעו השתיים מלריב זו אם זו וגם אם נשפכו דמעות בדרך, אן וירדן לא נשברו עד הרגע האחרון. "עבדנו הרבה לפני המרוץ", אומרת אן. "גם לוגיסטית עם פגישות ארוכות לפחות ארבע פעמים בשבוע כדי ללמוד על מדינות וערי בירה, וגם מבחינת החברות, דיברנו המון מה קורה אם אחת מתעצבנת ואיך השנייה צריכה להגיב ומה כל אחת צריכה לשמוע כדי לעשות לה טוב. לקחנו את המרוץ למקום חוויתי, א התפזרנו והעברנו מסר חשוב שגם כשהכי קשה והגוף בסערת רגשות, עדיין הכי חשוב הוא לכבד את הפרטנר שלך ולהרים אותו. גם אם חלילה היינו מודחות בהוואי או בניו יורק, הייתי מעדיפה לעזוב בהרגשה טובה ולא בכעס או בריב. המוטו שלי הוא שגם בכעס ועצבים כדאי לספור עשר שניות לפני שאומרים משהו ואז לגלות שאפשר לומר זאת גם בצורה אחרת. זה מסדר הרבה דברים בחיים".

ועדיין, לא פשוט לשמור על קור רוח במשך תקופה כל כך ארוכה ואינטנסיבית.
"נכון, אבל מי שרב - מאוהב. ברור שאי אפשר בלי לריב ולא להראות רגשות זה להיות צבוע עם עצמך. פשוט צריך לדעת איך לריב ואיך להשלים. הרגע הכי גדול היה גם הריב שלנו במרוץ. הוא הרים אותנו למעלה וחיזק את החברות שלנו. לא יכולתי לבקש פרטנרית מושלמת יותר מירדן למסע הזה. היינו שם אחת בשביל השנייה וראו שפשוט היה לנו כיף יחד. גם בדיעבד לא הייתי משנה שום דבר בהתנהלות שלנו".

אנשים בנתניה - "קידשנו את ערך החברות וכולם ראו שהיה לנו טוב ביחד"

אן זיוי עם החבר מתן גנזי

לקחתן קצת הפסקה אחת מהשנייה אחרי שחזרתן לארץ?
"וואו, כולם שואלים אותנו אבל האמת שלא. אנחנו כל היום ביחד. ממשיכות להרים אחת את השנייה ולהזכיר זו לזו חוויה שלא נשכח לעולם".
לא מזמן צוין יום האישה הבינלאומי. לדעתך העונה הנוכחית חיזקה את מעמד האישה?

"אני וירדן הצטלמנו לקמפיין יום האישה של "ראש 1" יחד עם הלן, אוולין ועדי כרמלי. בעיני כולנו מייצגות העצמה נשית במובן מסוים. תמיד הייתי בחורה שעושה, עובדת ומרוויחה וככה אני גם רואה את העתיד שלי. אני הכי מאמינה בכוח הנשי".
מה מתמודדת צריכה לדעת לפני שהיא יוצאת למרוץ למיליון? 

"להכיר את בן או בת הזוג הכי טוב שאפשר, זה הכי חשוב. המשימות מגוונות ולא כולן עוסקות בכוח פיזי. מי שמגיע רחוק הוא זה שהכי חזק בראש. לא כל אחת יכולה לצאת למרוץ. את ירדן אני מכירה מגיל 17, אבל יש לי חברות ילדות שאני מבטיחה לך שלא היו שורדות יום אחד במרוץ למיליון".
למי תחזיקי אצבעות בגמר?

"אוולין וטוהר. אני קרובה אליהם ומעריכה אותם בצורה בלתי רגילה".
לסיום, כמה פעמים ביום את שומעת ברחוב את השם זינה?

"כל הזמן קוראים לי זינה, זה מצחיק אותי כי לא חשבתי שזה יתפוס ככה. הכל בזכות סבתא שלי טובה שהתחילה קרוא לי ככה כשהייתי קטנה. אני העברתי לחברות ומשם זה התגלגל".