פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אלון אברון תופס גלים "זו חוויה של פעם בשנה" אלון אברון תופס גלים
הגולש אלון אברון מנתניה אמנם לא צלח השנה את מקצה הפתיחה באירוע ה-WSL, אבל יתנחם בסוף השבוע במקצה הראווה. "מדובר באירוע יוקרתי ומקצועי וחשוב לא לפספס אותו", הוא אומר
אירוע ה-WSL היוקרתי בחוף קונטיקי בנתניה בעיצומו, ומי שנשאר מאוכזב כבר אחרי המקצה הראשון הוא אלון אברון, שלא העפיל לשלב הבא וסיים את חלקו בתחרות.
עם זאת, הגולש הוותיק שעלה בשנה שעברה לרבע הגמר באותה תחרות וסיים במקום התשיעי הכללי, ייטול חלק בסוף השבוע במקצה הראווה. 

לומדים מטעויות 

"לא אשקר, הייתי מבואס שלא נתתי את הכי טוב שלי במקצה וחצי יום זה אכל אותי, אבל לומדים מטעויות ויום לאחר מכן כבר הכל היה בסדר", מספר אברון. "יש תאריכים מסודרים מראש ומכוונים אותם לתחרות כל עוד אפשר לעמוד על הגלשן. המארגנים עמדו בתאריכים והכל היה מאוד מקצועי". 
לקראת מקצה הראווה בסוף השבוע אמר אלון: "מקצה במקצה שבו מנקדים את הגלישה בצורה קצת אחרת. מחפשים רק תרגיל אחד מסוים - הכי מרשים והכי גדול, ולא הולכים על טקטיקה רגילה של תחרות. זה כדי לעשות שואו ופאן, ומבליט את החבר'ה שפחות יודעים להתחרות. יש הרבה גולשים מעולים שמתרגשים בתחרויות ואין להם טקטיקה טובה. זה הצ'אנס שלהם להוכיח את עצמם". 

גלישה פרו בונו

אלון אברון (30) מתגורר במרכז העיר והינו הבעלים של רשת הקפה 'בונו' הכוללת שתי מסעדות באזור השרון - ביקום ובקדימה. מגיל 12 הוא גולש. "אחי הגדול, גיא, נתן לי גלשן קטן ואמר לי 'צא לדרך' ", נזכר אברון בחיוך. "בלי חוגים, קורסים או קייטנות – קח גלשן ותלמד. התאהבתי בזה". באמתחתו של אברון כעשר שנים של תחרויות, במהלכן דורג בשנת 2007 במקום השישי באירופה, בתחרות שנערכה בצרפת. זכה פעמיים באליפות הארץ ובעבר נמנה עם סגל הנבחרת הלאומית. בשנתיים-שלוש האחרונות הוריד הילוך, בין השאר בשל גילו ושאר עיסוקיו, אבל כאמור, ל-WSL הוא מתייצב בקביעות. "כשמגיע אירוע כזה אתה שם את שאר הדברים בצד", הוא מדגיש. "מדובר באירוע יוקרתי ומקצועי וחשוב לא לפספס אותו. זו חוויה של פעם בשנה". 
איך המשפחה הגיבה לעיסוק שלך בגלישה?
"ההורים עשו קצת בעיות בילדות, אבל ראו שאני מצליח והתחילו לפרגן ולהגיע לתחרויות. אחי עדיין גולש, אבל לא מתחרה". 
מודל לחיקוי במים?
"יש כמה גולשים שגידלו אותי כמו אחי גיא, דורי בן טוב וגולשים מחו"ל – ברוס איירונס ואוזי רייט". 
מה השאיפות שלך בהמשך הדרך?
"להצליח יותר בתחרות בשנה הבאה ובנוסף להשתתף בעוד מספר תחרויות באירופה".