18.5 דונם של מסחר ותעשייה במערב העיר נתניה הדמייה

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז מרכז אישרה להפקדה תכנית של במערב נתניה להקמת מגורים, מסחר ותעסוקה

התכנית של חברת קרדן נדל"ן, תהיה ממוקמת על שטח של כ-18.5 דונם, תאפשר להקים 345 יח"ד, כ-800 מ"ר תעסוקה וכ-1,600 מ"ר שטחי מסחר והיא נמצאת בסמיכות לתכנית נוספת של החברה שאושרה להפקדה לפני כחצי שנה וכוללת 330 דירות נוספות וכ- 37 אלף מ"ר משרדים ומסחר

חברת קרדן נדל"ן דיווחה ביום שלישי על החלטת הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה, מחוז מרכז להפקיד בתנאים תכנית בחלקה המערבי של נתניה, ממערב לדרך בן צבי ומצפון לשכונת טובורק, במסגרתה תקים 345 יח"ד וכן כ-800 מ"ר משרדים וכ-1,600 מ"ר שטחי מסחר. התוכנית היא המשכה של התקשרות החברה בהסכם קומבינציה עם בעלי הקרקע המחזיקים בשטח של כ-80% משטח התוכנית. על התוכנית מופקד משרד אדריכלים גל אור פשביין אדריכלים.

התוכנית נמצאת בסמיכות לתוכנית למתחם נוסף של החברה שאושר להפקדה במתחם סמוך המאפשר הקמת 330 יחידות דיור וכ- 30 אלף מ"ר משרדים וכן - 6,600 מ"ר מסחר באותה שכונה. חברת קרדן נדל"ן מקדמת בנתניה במקביל מספר פרויקטים למגורים, בהיקף של למעלה מ-1,000 יח"ד (עסקאות קומבינציה והתחדשות עירונית) וכן מסחר ותעסוקה בהיקפים משמעותיים.

את העסקה קידמו מטעם בעלי הקרקע האחים אלון ורותם דרויש שהצליחו לזהות לראשונה את הפוטנציאל הטמון באזור תכנית נת/542 , ובליווי משרדי עורכי הדין אלה הרוש ושות' וצביקה ברנס ממשרד גרוס, שאיגדו את בעלי הקרקעות תחת "כובע אחד".

איילת שקד, יו"ר דירקטוריון קרדן נדל"ן: "קרדן נדל״ן מאמינה מאד בעיר נתניה ובפוטנציאל הפיתוח הרחב שבה. אני מאמינה שהביקושים בעיר, שהם גבוהים גם ככה, יעלו בשנים הקרובות גם בגלל גידול טבעי וגם בגלל עליה מאירופה וארה״ב. הפרויקט הזה יציע סביבת מגורים ברמה גבוהה עם מבני ציבור מסחר ותעסוקה שיענו על כל צרכי הדיירים".

עמוס דבוש מנכ"ל קרדן נדל"ן: "החברה פועלת בצורה נרחבת בעיר נתניה ומקדמת בה אלפי יחידות דיור בפריסה רחבה בפרויקטי התחדשות עירונית וקידום תכניות בקרקעות. מדובר בפרויקט שהוא חלק משכונה חדשה המתהווה בעיר. המתחם ישלב מגורים, מסחר ותעסוקה, לצד מבני ציבור לרווחת התושבים ובניה של מגדלי מגורים לצד בניה מרקמית. אנו מודים על התוויית המדיניות שהוביל מהנדס העיר והעירייה, שאפשרו וודאות תכנונית באמצעות תכנית השלד למתחם וקידום מהיר של שלבי התכנון. אנו פועלים במלוא המרץ לאישור התכנית בהקדם".

חברת קרדן נדל"ן, בבעלות קבוצת קרדן ישראל, ובניהולו של עמוס דאבוש, עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים. כמו כן, עוסקת במתן שירותי בניה בפרויקטים לבניית מבני מגורים, מבנים מסחריים, מבנים ציבוריים ותשתיות באמצעות חברת אל-הר הנדסה ובניין בע"מ. החברה מעורבת בקידום ופיתוח פרויקטים בערים רבות בהן: ירושלים, תל אביב, חולון, באר יעקב, אשדוד, גן יבנה, גני תקווה, גבעת שמואל, נתניה, חדרה, רמת גן, רחובות, קרית מוצקין, נהריה, עפולה ועוד. לחברה אגרות חוב המדורגות A3 באופק דירוג יציב