הוועדה המקומית אישרה פרויקט פינוי בינוי במרכז העיר צילום: נתניה נט 

קבוצת איציק תשובה קיבלה את אישור הוועדה המקומית נתניה לפרויקט פינוי בינוי הכולל 152 יחידות דיור חדשות

קבוצת איציק תשובה דיווחה כי הוועדה המקומית נתניה אישרה את התוכנית שמקדמת החברה לפרויקט פינוי בינוי ברחוב שדרות ירושלים 32 ו-34 בעיר, הכולל 152 יחידות דיור חדשות בשני מגדלים בני 15 ו-30 קומות כל אחד, שייבנו במקום ארבעה בניינים ישנים בני ארבע קומות ובהם 44 דירות שייהרסו ויפונו. כמו כן ייבנו שטחי מסחר בקומת הקרקע של המגדלים, ושטחי ציבור לטובת העירייה.

התוכנית משתרעת על פני שטח של 4 דונם במרכז נתניה, מרחק הליכה מהים ומכיכר העצמאות. תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות בנות 3,4 ו- 5 חדרים ופנטהאוזים. 

על פי התוכנית שאושרה בוועדה המקומית, הדיירים הוותיקים יקבלו דירה חדשה עם תוספת בנייה של 12 מ"ר ומרפסת בשטח 12 מ"ר. 80% מהדירות יהיו בשטח ממוצע של 120 מ"ר ו-20% יהיו בשטח של 82 מ"ר. על התכנון אחראי האדריכל דן ויינטראוב. הפרויקט כולל גם בניית שני גני ילדים שיירשמו בבעלות עיריית נתניה.

איציק תשובה, יו"ר ובעלים קבוצת איציק תשובה "אנו שמחים על קבלת אישור הוועדה המקומית נתניה לפרויקט ופועלים לקבלת היתר בנייה מלא. הפרויקט ממוקם במיקום מרכזי בעיר, במרחק הליכה מחוף הים ובקרבת מוקדי תרבות בילוי ומסחר מרכזיים בעיר. זהו פרויקט נוסף שמרחיב את פעילותינו בנתניה, עיר שהיא בליבי ומהווה חלק משמעותי מהעשייה שלנו ואנחנו מאוד מאמינים בה ובהתפתחות שלה".