ירמיהו הלפרין 16 נתניה | צילום: google map  אושרה תוכנית פינוי בינוי במרכז העיר נתניה ירמיהו הלפרין 16 נתניה | צילום: google map

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה אישרה תב"ע לפרויקט פינוי בינוי רחב היקף במרכז העיר 

ירמיהו הלפרין 16 נתניה | צילום: google map

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה במרכז העיר נתניה תב"ע לפינוי בינוי ברחובות ירמיהו הלפרין 4-16 ובן יהודה 46-48. התכנית שאושרה מתייחסת למתחם בו 18 בניינים ישנים בני 2 קומות עם 96 יחידות דיור. במקום הבניינים המיועדים להריסה מתוכנן מתחם חדש בו ייבנו 4 חדשים בני 16 קומות ובהם 264 דירות. התכנית מחלקת את המתחם למספר תתי מתחמים באופן שמאפשר להוציא את הפרויקט אל הפועל בכל בניין בנפרד, ללא תלות בבניינים אחרים.

קבוצת גבאי תבנה מחצית מהדירות (132 יחידות דיור) הקבוצה תהרוס 8 בניינים בני 2 קומות הכוללים 32 יחידות דיור ותקים במקומם 2 בניינים בני 18 קומות הכוללים 132 יחידות דיור.

בשלב א' של הפרויקט החתימה קבוצת גבאי מעל ל-80% מבעלי הזכויות וכעת היא נמצאת בעיצומן של החתמות, כאשר החברה שואפת לבנות את שני הבניינים בו זמנית. בעלי הדירות במתחם יקבלו דירה חדשה שתמוקם שתי קומות לפחות מעל הקומה הנוכחית בה הם מתגוררים כיום, עם תוספת של 25 מ"ר לפחות, מרפסת בשטח של 12 מ"ר, מחסן וחניה.

בעלי הדירות מיוצגים על ידי עו"ד ירדן אגם וזיו גרומן ממשרד גרומן ושות'

חדשות נדל"ן - אושרה תוכנית פינוי בינוי במרכז העיר נתניה

הראל פרץ. מנהל חטיבת התחדשות עירונית בקבוצת גבאי 

הראל פרץ, מנהל חטיבת התחדשות עירונית בקבוצת גבאי "היתרון בפרויקט הוא מיקומו המרכזי בלב נתניה, מדובר בשכונה וותיקה אך מבוקשת מאוד במרחק הליכה מהים וכמעט ללא בנייה חדשה. בנוסף, יש לציין את העובדה שהתכנית מחולקת כך שניתן לעבוד עליה בשלבים, באופן שמתאים מאוד למורכבות של פרויקטי פינוי בינוי. מחירי הדירות בפרויקט, שתהיינה דירות 4-5 חדרים מיוחדות נעים החל מכ-2 מיליון שקל לדירת 4 חדרים עם 20 מ"ר מרפסת, והחל מכ-2.6 ל-5 חדרים עם 25 מ"ר מרפסת – יש לציין כי ברב הדירות משתקף נוף לים. מצאנו שותפה נהדרת בעיריית נתניה, שפעלה לקידום התכנית, מה שבהחלט מראה שכשהעירייה רוצה, היא בהחלט יכולה להביא לאישורים מהירים יחסית של תכניות".