בימים אלו החלה חברת שפונדר את פדלון, בעבודות בנייה והקמת קומפלקס חדש ומפואר ברחוב המלאכה באזה"ת ספיר שיכלול מתחם בילוי של מסעדות ובתי קפה, מהמובילים בארץ וכן 5 קומות משרדים

הדמיה- משרד טיבה אדריכלים

המתחם יכלול חניון תת קרקעי, קומת מסחר ו-5 קומות משרדים. קומות המשרדים מחולקות למגוון רחב של גדלים, במטרה לפנות למגוון ותמהיל רחב של רוכשים, לרבות מסקטור המקצועות החופשיים.

קומת הקרקע של המתחם, תכלול מתחם בילויים של מסעדות ובתי קפה, מהמובילים בארץ, בעיצוב מודרני לרווחת עובדי מתחם פארק התעסוקה.

רועי פדלון, יזם הפרויקט, הסביר כי הפרויקט תוכנן בקפידה, תוך דגש על עיצוב אדריכלי ייחודי, מודרני ומפואר. עוד הסביר כי כחלק מאסטרטגיית הליכי הייזום, ראתה החברה בעיר נתניה בכלל, ואזור התעשייה החדש בפרט, כיעד נדל"ן אטרקטיבי, וזאת בשל שני היבטים עיקריים, היבט תחבורתי – מאחר והעיר נתניה חולשת על שני צירי תנועה מרכזיים, כביש 4 וכביש 2, כמו כן, קיימת הנגשה שוטפת של גורמי תחבורה ציבוריים לרבות רכבת ישראל שאף הקימה עם עיריית נתניה תחנת רכבת באזור התעשיה ספיר במרכז של כמה מאות מטרים מהפרויקט לרווחת העובדים ובאי המתחם. היבט נוסף, ציין פדלון, הוא מדיניות עיריית נתניה והעומדת בראשה בעידוד התעסוקה – מדיניות המוטמעת ע"י מינהל תעשיות ועסקים והגופים המקצועיים בעירייה.

צפי סיום מבנה הפרויקט: נובמבר 2019.