תלבושת אחידה  כמה תעלה לכם תלבושת אחידה לבית הספר? תמונת אילוסטרציה. צילום:fotolia

שנת הלימודים מתקרבת ומלבד ציוד בית הספר, עליכם לרכוש לילדיכם גם תלבושת אחידה, או במילים אחרות, טי-שרט חלקה עם סמל בית ספר. קיץ 2017, כמה זה יעלה לכם? התשובות בכתבה שלפניכם 

מהם מחירי התלבושת האחידה בחנויות השונות בנתניה ובאתרי האינטרנט?

התלבושת האחידה, אותו קוד לבוש המונהג בבתי ספר רבים ברחבי העולם, עברה כמה וכמה מהפכים בישראל. המבוגרים ביננו, ודאי זוכרים איך נאלצו ללבוש מדי יום חולצה מכופתרת ושמרנית ונענשו על ידי המורים כשלא צייתו לנהלים ולבשו חולצה אחרת. התלבושת האחידה דעכה לה בסוף שנות השבעים, כשהוחלט כי היא מהווה נטל כלכלי על ההורים שצריכים לרכוש לילדיהם את החולצה ממיטב כספם.

אלא שבשנת 2004 התלבושת האחידה עשתה קאמבק והחלה לחזור אט אט לבתי הספר, עד שבשנת 2010 קבע שר החינוך דאז, גדעון סער, כי חובה להנהיג תלבושת אחידה בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים ברחבי הארץ. כיום, כשמדברים על תלבושת אחידה, מתכוונים לחולצת טישרט פשוטה עם הדפס של סמל בית הספר. אפשר להתווכח על היתרונות שלה (מצמצמת פערים חברתיים) ועל החסרונות שלה (מדכאת את חוש האופנה והאינדיבידואל של התלמידים), אך מה שבטוח: מדובר בתלבושת נוחה יותר מזו שהונהגה כאן לפני כמה עשורים.
ולצד הנוחות, יש גם את עניין המחיר, אז כמה יעלה לכם ההורים לרכוש תלבושת אחידה לילדים? יצאנו לבדוק בחנויות המדפיסות חולצות בית ספר ובאתרי אינטרנט המציעות קנייה און ליין, התוצאות לפניכם: 

״תגוס הלבשה בע״מ״

ברשת ״תגוס״ תמצאו שלושה סוגי חולצות בית ספר: טריקו, דרייפיט (סופג זיעה), ובייסיק. לילדים עד מידה 18 המחירים הם: 5 חולצות דרייפיט ב-100 שקלים, 7 חולצות טריקו ב- 100 שקלים, ו-6 חולצות בייסיק ב-100 שקלים. מעל מידה 18 המחירים הם: 5 חולצות דרייפיט ב-100 שקלים, 5 חולצות טריקו ב- 100 שקלים ו-6 חולצות טריקו ב-100 שקלים.

״גרין מחסני אופנה״ ("אביר" לשעבר)
ב״גרין מחסני אופנה״ יש כמה סוגים של חולצות: חולצות וי, צווארון עגול, לייקרה, חולצות קצרות, ארוכות ועוד. אם קונים חולצה מהחנות המחיר הינו בין 15 ל-20 שקלים. במידה ומביאים מבחוץ חולצה תוספת של 5 שקלים להדפסה. מבצע 3 חולצות כולל הדפסה ב-50 ש"ח

״פוקס״
ברשת ״פוקס״ מציעים חולצות לבנים עד מידה 18 וחולצות לבנות עד מידה 16 במחיר של 30 שקלים לחולצה אחת, או 6 חולצות ב-99 שקלים. על מידות גדולות יותר תשלמו 28 שקלים לחולצה אחרי הנחה. ניתן להדפיס על חולצות שקונים בחנות.

דלתא

בדלתא ניתן לרכוש 7 חולצות בית ספר מכותנה חכמה הנשמרת לאורך זמן ב-100 ש"ח. הדפסת סמלים בחינם

״רועי הדפסות״
ב״רועי הדפסות״ תמצאו 5 חולצות ב-100 שקלים. אם תרצו להביא לחנות חולצה משלכם ורק להדפיס עליה, תשלמו על ההדפסה 5 שקלים.

"ארט סנטר" פולג

ב"ארט סנטר" תמצאו חולצות במידות 18-8 במחיר 7 חולצות ב-100 שקלים. 

"זברה"

10 חולצות ב-100 שקלים. בקנייה בחנות, הדפסה חינם. הדפסה על חולצה שלא נקנתה בחנות, 2.5 שקלים להדפסה.

"קסטרו"

טישרט בייסיק קצרה (מידות 14-2) לבנים ולבנות תעלה לכם 19.9 שקלים, מחיר חולצה ארוכה 29.90 שקלים. מחיר הדפסה על חולצה בודדת עומד על 5 שקלים. בקנייה של 5 חולצות ומעלה, ההדפסה חינם. 

"תפוז" ביג פולג 

בתפוז נמכרת חולצה בודדת במחיר 22.90 שקלים. בנוסף מציעים בחנות מבצע 3 חולצות ב-50 שקלים. לקונים בחנות, הדפסת סמלים חינם. הדפסת סמל על חולצה מבחוץ, תעלה לכם 5 שקלים. 

הוניגמן

5 חולצות במידה 6-18 ב-100 ש"ח כולל הדפסה

"מתלבשים"

בחנות "מתלבשים" תוכלו לרכוש 7 חולצות לבנים במחיר 100 שקלים, בעוד עבור הבנות המבחר מגוון יותר - על 6 חולצות כותנה/לייקרה תשלמו 100 שקלים. 7 חולצות דרייפיט נמכרות באותו המחיר. החנות כבר ערוכה לעונת המעבר ומציעה חולצות עם שרוול שלושת רבעי וחולצות ארוכות. 

אתרי אינטרנט 

אתר ״tilboshet״

באתר האינטרנט tilboshet המוכר תלבושות אחידות של בתי הספר ברחבי הארץ, תמצאו מגוון סוגי חולצות. 6 חולצות קצרות עם צווארון וי/צווארון עגול/גזרה רחבה עם דרייפיט וסמל בית ספר יעלו לכם 99 שקלים. 5 חולצות ארוכות כולל סמל בית ספר במחיר של 99 שקלים ו-3 פוטרים, שישמשו את הילדים שלכם בימי החורף, עולות 99 שקלים. משלוח חינם בקנייה מעל 249 ש"ח

אתר Galaxyprintshop

אתר נוסף המספק תלבושות לבתי ספר בכל רחבי הארץ הוא galaxyprintshop.com. באתר, המציע משלוחים חינם, נמכרות חולצות לילדים במידות 18-8, וכן חולצות בית ספר במידות מבוגרים. מחיר חולצה בודדת כולל הדפסה - 18 שקלים. במסגרת מבצע חזרה לבית הספר מציע האתר 7 חולצות ילדים במחיר של 100 שקלים, ו-6 חולצות במידות מבוגרים במחיר דומה. 

אתר "סנס אונליין"

7 חולצות קצרות לילדים ב-100 שקלים.

לכתבה: היכן נמצא ציוד בית הספר הזול ביותר: הקלק/י כאן

לכתבה: כמה יעלה מנוי לבריכה: הקלק/י כאן