האוטובוס של גלידות פלדמן מגיע לעיר

הגלידות של פלדמן יוצאת במסע פרסום חדשני לקידום סדרת שלגוני ICE CAFE ומשיקה אוטובוס קונספט ממותג. 

האוטובוס ייצא לדרך ביום חמישי הקרוב ה-25.6 ממפעל "הגלידות של פלדמן" ברחובות ויסייר ברחבי הארץ, יגיע לנתניה וחוף פולג וייחלק שלגונים לקהל הרחב.

מסע שיווקי בעלות של מליון שקלים

"הגלידות של פלדמן" יוצאת במהלך שיווקי חדשני לקידום סדרת שלגוני ICE CAFÉ ומשיקה את ICE CAFÉ – BUS STOP – אוטובוס קונספט ממותג שיסייר ברחבי הארץ ויחלק שלגונים לקהל הרחב.

במסגרת המהלך, האוטובוס הממותג עם סדרת שלגוני ICE CAFÉ של פלדמן בליווי דיילים יחצה את המדינה במשך שבועיים, יעצור במיקומים אסטרטגיים ובסמוך לחנויות המפעל של החברה ברחבי הארץ ויחלק שלגונים מסדרת Ice Cafe החדשה, הכוללת 3 טעמי אייס קפה מרעננים: אייס קפוצ'ינו, אייס שוקולטה, אייס ונילה. כמו כן, בחנויות המפעל של "הגלידות של פלדמן" אליהן יגיע האוטובוס יהיו מבצעי מחיר מיוחדים.

חדשות נדל"ן - האוטובוס של גלידות פלדמן מגיע לעיר

שלגונים לתושבי העיר

נקודות הזינוק של ICE CAFÉ - BUS STOP תחל בחנות המפעל "הגלידות של פלדמן" ברחובות ומשם האוטובוס ייצא לסיבוב בנקודות מרכזיות בארץ ויגיע גם לנתניה ולחוף פולג.

המהלך הינו חלק משת"פ של "הגלידות של פלדמן" עם כנען מדיה וכולל קמפיין פרסומי של סדרת שלגוני ICE CAFÉ על גבי 900 אוטובוסים ברחבי הארץ.

האוטובוס של כנען שנקרא ROAD SHOW עבר תהליך של שינוי ייעוד שבמסגרתו פנים האוטובוס הוסב ל"בית קפה" בגודל של כ-25 מ"ר הכולל תשתיות חשמל, סאונד, אינטרנט, מסך אלקטרוני ושטחי פרסום פנימיים. מעטפת האוטובוס משמשת כשלט חוצות ענק ונייד. האוטובוס מאפשר לחברה להגיע לקהל היעד בכל נקודה בארץ ובכל רגע נתון ולייצר קד"מ חווייתי ויוצא דופן סביב חלוקת שלגוני אייס קפה.

הפעילות הינה תמיכה במהלך האסטרטגי של חברת "הגלידות של פלדמן" המתמקד בהשקת מוצרי Life style הכוללת את סדרת "שייק פרי" שהושקה בקיץ 2014, סדרת שלגונים המכילים עד 40% פרי טבעי ושלגוני יוגורט עם פרי ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל טבעיים ומכילים עד 90 קלוריות לשלגון.