גלידריות מומלצות בנתניה הגלידריות בנתניה שאסור לפספס



מתחשק לכם לטעום גלידה טעימה? יצאנו לבדוק מהן הגלידריות המומלצות ביותר בנתניה

הקיץ כבר הגיע ואיתו הפינוק האולטימטיבי ביותר: גלידה. במיוחד בשבילכם, אספנו את הגלידריות המומלצות ביותר באזור נתניה- מהגלידריה שבה הוניל מגיע היישר ממדגסקר, ועד הגלידריה שיש בה יותר מ-70 טעמים. יש לי גלידה הכי טובה, הכי טובה ומשובחה:

טוני אייס

דנה ואלברטו שונק, הבעלים של טוני אייס, פתחו את הגלידריה בשנת 1997. אלברטו היה יצרן נעליים באיטליה, והתחביב הגדול שלו היה להכין גלידות. הזוג החליט לעלות לישראל ולהפוך את התחביב למקצוע. וכך נולדה ״טוני אייס״- גלידריה שהיא ממש כמו מפעל קטן בו הזוג מייצר את הגלידה מא׳ ועד ת׳, כולל פסטור החלב. בגלידריה, שלאחרונה עברה שיפוץ ועיצוב מחדש, נמכרים לא פחות מ-70 טעמי גלידה, בינהם: שוקולד מריר, אגוזי לוז, פיסטוק, יוגורט פירות יער, טירמיסו, חטיפי שוקולד, שוקולד מריר תפוז, טעמי פירות שונים, גלידות ללא סוכר וגלידות פרווה. ואם תשאלו את דנה מה הטעם המומלץ ביותר, היא תציע לכם את השוקולד מריר והאגוזי לוז, וכן את גלידת הפיסטוק שמגיע מאזור סיציליה, שלטענתה ״זהו הפיסטוק הכי טעים בעולם״. אגב, אומרים שהדרך לליבו של גבר עוברת דרך הקיבה, ואולי זאת גם הסיבה לכך שעובדים רבים של גלידרייית ״טוני אייס״ התאהבו בינהם והתחתנו. אז אם אתם מחפשים זיווג אולי כדאי לקפוץ לגלידרייה.

טלפון: 09-8340406

כתובת: הרצל 5 נתניה

עיצוב וסטייל - הגלידריות בנתניה שאסור לפספס



 

בליס

כשתראו את שירן אברמוב, בת 27, בגלידריית בליס, לא תאמינו שהבחורה הצעירה הזאת היא הבעלים של הגלידרייה. שירן המוכשרת הייתה קצינה בקבע בשכם שבשומרון, והחליטה לעשות את המעבר מירוק לצבעוני עם סוכריות וסירופ שוקולד למעלה. היא עברה הכשרה לייצור גלידות באיטליה, ובשנת 2012 רכשה את גלידריית בליס, עשתה לה מייק אובר ומיתוג מחדש, וכיום היא מנהלת עסק לתפארת. בבליס ישנם 34 טעמים מתחלפים, בין השאר-טריקולוד- שלוש שכבות של שוקולד- לבן, מריר ואגוזים, לימונענע שמרענן מאוד לקיץ, שוקולד שקדים ששירן קולה לבד, פררו רושה, מלבי קוקוס, גלידות סורבה, גלידות טבעוניות וטעמים ללא סוכר. הטעמים המומלצים ביותר הם פררו רושה, קינדר בואנו ומגנום לבן, ואל תשכחו את התוספות: ישנם יותר מ-50 תוספות, סירופים ורטבים שכולם מיוצרים במקום. שירן מספרת שהיא מכינה בכל יום שישים קילו גלידה, והיא מחליטה אילו טעמים להכין לפני המצב רוח שלה, כשכל הזמן היא מנסה לשדרג את הטעמים. אגב, אם ממש מתחשק לכם ללקק גלידה אבל אין לכם כוח לצאת מהבית, לבליס יש שירות משלוחים, היישר לסלון שלכם.

טלפון: 09-7726888
כתובת: בני ברמן 2 נתניה

עיצוב וסטייל - הגלידריות בנתניה שאסור לפספס




וניליה

רשת ״וניליה״ הוקמה כבר בשנת 2002 על ידי שני האחים איתי וניצן רוגוזינסקי, ובשנת 2012 הוקם הסניף בנתניה, בבעלותו של אלי מלכה. אלי מספר כי החיבור לגלידרייה נוצר עקב הרצון להביא משהו חדש לאזור, גלידרייה עם איכות גבוהה של חומרי גלם, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. בוניליה תמצאו 47 טעמים, כמו למשל- תה ירוק, קרמל כהה, פיסטוק עם מחית מסציליה, וניל המיוצר מתרמילי וניל המגיעים מדגסקר, שוקולד בלג אמיתי ובקרוב תזכו לטעום גלידת קנה סוכר, ג׳ינג׳ר וליים. אנחנו ממליצים לכם במיוחד לבחור בטעמים פאי פרג שקדים ורוזטה, דולסה דליצ׳ה- ריבת חלב, שוקולד לבן, אספרסו, שקדים בננה וטראפל. הייחוד של הגלידרייה לדברי אלי, הוא שכל לקוח יכול למצוא את הגלידה המתאימה לו: ברשת יש סדרה של גלידות טבעוניות, גלידות לאלו מאיתנו הרגישים לגלוטן ולבוטנים וגלידות סורבה ללא חלב. ״יש לנו לקוחות שגדלים עם הגלידרייה״. מספר אלי. ״ילדים שמתלהבים מהטעמים וגם כשהם מתבגרים הם בוחרים באופן קבוע את אותו הטעם. זה סיפוק גדול״.
טלפון: 072-270-4444

כתובת: שדרות טום לנטוס 26, נתניה

עיצוב וסטייל - הגלידריות בנתניה שאסור לפספס



לג׳נדה

״הקמתי את הגלידה מתוך רצון לשמח את האנשים ומתוך אהבה גדולה לגלידה״ אומרת סימונה דוים, הבעלים של סניף פולג של רשת לג׳נדה. בגלידרייה,שהוקמה בשנת 2012, מכינים את כל הגלידות במקום, ותמצאו בה 32 טעמים כגון גלידות סורבה המתחלפות לפי פירות העונה, קרמל מלוח, קרם ברולה, שוקולד מלוח, קוקיז- עוגיות חמאה עם שוקולד, חלבה שוקולד, בננה לוטי שהיא בננה בציפוי טופי וסורבה שוקולד שזהו שוקולד לא חלבי עם טעם של שוקולד אמיתי. אנחנו ממליצים לכם בחום לטעום את נוצ׳ולה- קרם אגוזי לוז, קרמה באצ׳י- שוקולד אגוזים עם חתיכות של וופלים, וופר- שוקולד עם לואקר. סימונה אומרת כי האוכלוסייה של נתניה מאוד רב גונית, מעולים חדשים ועד תושבי וותיקים, ולכן האתגר הוא למצוא את הטעם שמתאים ללקוח. לפי הטעימה הראשונה היא כבר תדע איזה טעם הכי ידבר אליכם, ואין סיכוי שלא תצאו מרוצים. או כמו שסיכם זאת אחד הלקוחות הקטנים של סימונה, ילד כבן 10: ״זו לא גלידריה זה גן עדן״.
טלפון: 053-9367173
כתובת: יכין סנטר, אזור תעשייה פולג, נתניה

עיצוב וסטייל - הגלידריות בנתניה שאסור לפספס