רועי וינברג תיקים חגיגת התיקים של רועי וינברג (צילום: ידין חסון)

רועי וינברג, מעצב צעיר ומוכשר באזורנו, בעל מותג התיקים "PARTY FLAGS" מספר על חלום הילדות, החזון של העסק שפתח ועל מקור ההשראה.

אז מה הסיפור של התיקים המעוצבים שכבשו את כולם והגיעו לאזורנו?

הסיפור עם הדגלים

וינברג, 25, בעל תואר בתקשורת, מאז ומתמיד חלם להיות מעצב ולפתוח עסק בתחום האופנה, החליט כי עד שלא יעשה את הצעד הראשון, הפנטזיה תישאר בגדר חלום ילדות.

"כאשר תיקי השק פרצו לשוק, התלהבתי מאוד מהרעיון, אך לצערי שמתי לב שהייצור המוני ולא קיימת ייחודיות. היום לא משנה איזה פריט תרכוש, תוכל למצוא את אותו פריט בדיוק גם אצל עוד עשרות אנשים. החלטתי שאני הולך לעצב 2 תיקים באותו סגנון, תוך הקפדה רבה על הייחודיות", כך מספר לנו וינברג.

וינברג, הסתובב ברחבי תל אביב בחיפוש אחר הבדים שחלם עליהם, חומרי הגלם המתאימים, והחליט שהוא בעצמו הולך לעצב ולתפור גיזרה לתיק.

התוצאה - יצירת מופת לתיק ייחודי שלא קיים אצל אחר וההרגשה - התגשמות של חלום. "החברים הקרובים התלהבו ורצו גם, מיד אחריהם הגיעו לקוחות נוספים ומשם הכל היסטוריה".

את השם "פארטי פלגס", מספר שבחר בזמן שישב בבית קפה בעודו חושב על שם שיאפיין את החזון שלו שבראש ובראשונה שם דגש על ייחודיות, צבעוניות ואופנתיות, כשלפתע הגיח מולו איש עם דגלי מסיבות צבעוניים שהיה בלתי אפשרי לפספס.

"באותו רגע הבנתי ש'פארטי פלגס' הולך להיות שם של המותג שלי" מספר וינברג.

עיצוב וסטייל - חגיגת התיקים של רועי וינברג

(צילום: ידין חסון)

ייחודיות תוצרת כחול לבן

"בעיניי חשוב מאוד עניין הייחודיות, לכן החלטתי שאקפיד על ייצור ישראלי כחול-לבן ועל כמות קטנה של דגמים מאותו סוג, על מנת להעניק ייחודיות ולספק ללקוח מענה לסחורה ההמונית הקיימת בשוק. כל התיקים מיוצרים בעבודת יד כחול לבן, באמצעות חומרי הגלם המשובחים ביותר בשוק, דמויי עור איכותי, בדי קאנבס ו- 100% כותנה שמתאים לאקלים הישראלי שלא פוצע או שורט ורך ונעים למגע".

תיק פונקציונאלי משתנה ולא רק למבוגרים

וינברג מגלה לנו שבימים אלו הוא עובד על דגם חדש, שעומד לצאת ממש בקרוב, והוא למעשה פתרון מושלם לתיק אופנתי שהוא גם פונקציונאלי ונוח לשימוש יומיומי. 

"אני מאוד מושפע מאופנת הרחוב האירופאית וברוח הזאת אני דואג לעצב את המוצרים שלי. כרגע אני עובד על דגם שהוא מתרחק בצורתו מהתיק המשולש, אך ממשיך לשמור על אותו קונספט של תיקי חבל אך בקונספט מעט שונה. התיקים הולכים להיות מלבניים והדגש הוא על הפונקציונאליות, במשיכת חבל קלה התיק יכול להפוך מתיק גב לתיק צד".

אין ספק שוינברג מפתיע וחושב על הכל. בימים אלו הוא עובד על ליין תיקים נוסף שיהיה מיועד לילדים, "פרטי קידס" אשר יהיה קטגוריה בפני עצמה תחת "פארטי פלגס" והדגמים יהיו מוקטנים ומיוחדים עבור ילדים.